הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האליטה האנטישמית: נשיאת אונ' פנסילבניה שפוטרה - נכנסה לתפקיד בכיר בהרווארד
ליז מגיל עזבה את UPenn בבושת פנים אחרי שלא הצליחה לגנות קריאות לרצח עם נגד יהודים – אך הקריירה שלה ממש לא הופסקה

עברו כמעט תשעה חודשים מאז שנשיאת אוניברסיטת פנסילבניה אליזבת מגיל התפטרה מתפקידה לאחר עדותה היותר משנויה במחלוקת שהציגה אנטישמיות ממסדית מזעזעת – אלא שכעת היא מצאה תפקיד חדש באונירסיטת הרווארד, אחד ממוסדות ה'ליגת הקיסוס' שגם כן ראה את הנשיאה ומנהיגיו מתפטרים אחרי אותו שימוע בקונגרס.

מגיל נכנסה לתפקיד של חוקרת בכירה אורחת בבית הספר למשפטים של הרווארד, במרכז למקצוע המשפטי בסמסטר הזה – כך לפי קורות החיים המעודכנים שלה.

קורות החיים מראים שמגיל תשמש גם כפרופסורית אורחת למשפטים בבית הספר לכלכלה של לונדון עד 2027. על פי הדיווחים בתקשורת, המתבססים על מקור המקורב למגיל, "היא לא תלמד, ושתי ההזדמנויות הן זמניות, ללא תשלום ומתמקדות במחקר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלוש ראשי האוניברסיטאות בשימוע בבית הנבחרים (צילום: Getty Images)

 

יש לציין כי מגיל נשארה פרופסורית למשפטים באונ' פנסילבניה, גם אחרי שהתפטרה מתפקיד הנשיאה.

כזכור, מגיל, נשיאת הרווארד לשעבר קלודין גיי ונשיאת MIT סאלי קורנבלות – כולן נתקלו בקריאות להתפטר לאחר השימוע בוועדת הבית על עליית האנטישמיות בקמפוסים, כאשר כל השלוש סירבו להסכים עם הטענה שקריאות לרצח עם נגד יהודים מפרים את כללי האוניברסיטה.

תוך ימים בודדים, מגיל התפטרה מתפקידה כנשיאה – אך כאמור שמרה על מעמדה כחברת סגל באונ' היוקרתית. גיי עשתה כן חודש לאחר מכן אלא רק בגלל האשמות מתמשכות לגבי גניבת זכויות יוצרים, וגם היא נשארה חברת סגל. קורנבלות נשארה נשיאת MIT.

הידיעה שמגיל קיבלה תפקיד בהרווארד נתקלה בגינוי ביום רביעי מצד אחד הסטודנטים היהודים שתבעו את האוניברסיטה בינואר על כישלון במאבק באנטישמיות.

"ליז מגיל, לשעבר הנשיאה המבישה של UPenn, שלא הצליחה לגנות את קריאות רצח העם נגד יהודים, זה עתה הועסקה על ידי הרווארד", כתב בוגר הרווארד שבתאי קסטנבאום ב-X. "זוהי סטירה בפני הסטודנטים היהודים. היא תצטרף לחברתה קלודין גיי כשתי 'חוקרות' חסרות כישורים באותה המידה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE