הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חנות הבייגל האגדית של ניו יורק – מגיעה ללב לוס אנג'לס
את המיקום המדויק בסנטה מוניקה כבר יש, כעת נותר רק לסיים להקים את החנות ולהכריז על תאריך הפתיחה של H&H Bagels

יש לנו חדשות מרגשות במיוחד: H&H Bagels, אחת מחנויות הבייגל המפורסמות ביותר בניו יורק, מתכוננת לפתוח חנות חדשה בסנטה מוניקה ברחוב מונטנה 710, כחלק מהשקת רשת לאומית שתכלול הקמת סניפים בוושינגטון די.סי., שיקגו ובוקה רטון, פלורידה, בין היתר.

על פי הדיווחים מוקדם יותר החודש, בניית המסעדה כבר החלה ואתר האינטרנט הרשמי של החברה כבר מפרט את הכתובת בלוס אנג'לס, תוך הדגשה שהפתיחה תתבצע בשנת 2024 – אם כי עוד לא ברור מהו התאריך המדויק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


H&H Bagels

 

כפי שתושבי ניו יורק אוהבים להדגיש בכל הזדמנות, ייתכן שהבייגלים המקומיים מיוחדים בזכות שימוש במרכיבים המקוריים לעיר שלהם. לכן, לא צריך להתפלא שהמעדנים שישרתו בסנטה מוניקה למעשה יישלחו ממתקן ייצור בקווינס.

לפי Eater, החברה פתחה לאחרונה מאפייה בשטח של 20,000 רגל רבוע שיכולה לייצר 9,000 בייגלים בשעה.

החדשות מגיעות לאחר פתיחת סניף נוסף של מקום פופולרי בחוף המזרחי בתחילת הקיץ: Bagel Boss, שהשיק את החנות הראשונה באזור לוס אנג'לס ברחוב מגנוליה המערבי 3116 בברבנק, בחודש יוני.

כמו כן, בחודש שעבר פורסם כי הגלידה האייקונית של שיקגו, Rainbow Cone, תפתח שלושה סניפים בדרום קליפורניה במהלך השנה הקרובה.

על פי דיווח ב-Eater, חנות הגלידות בת ה-98 שנים תפתח לראשונה ברחוב 9527 Valley View בשכונת Cypress שבמחוז אורנג'. שני סניפים נוספים יפתחו גם כן בדרום קליפורניה, אם כי הכתובת "תתפרסם לאחר חתימת החוזים".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE