הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מדאיג של פעילות חברי כנופיה מוונצואלה בתוך ארצות הברית
מספר גברים חמושים שנחשדים כחלק מכנופיית Tren de Aragua הגיעו לבניין דירות בקולורדו ופרצו לתוך אחד הנכסים. התושבים מתלוננים: "המשטרה אומרת להינעל בתוך הבית"

פעילות חשודה של כנופיה נתפסה במצלמת אבטחה בבניין דירות בקולורדו, כאשר על פי החשד מדובר בחברי כנופיה אלימה מוונצואלה שמתיישבת לה בערי ארצות הברית.

הווידאו מראה רבים מהגברים חמושים באקדחים, ואחד עם רובה עם טלסקופ, שפורצים דרך דלת בניין הדירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום מסך מהפריצה לדירה 

 

נראה כי הקבוצה היא Tren de Aragua, או TdA, כנופיה טרנס-לאומית שמוצאה בוונצואלה כאמור. לכנופיה, שיש לה לכאורה 5,000 חברים, יש את המוטו "אמיתי עד המוות". כעת, הכנופיה הזו מקושרת ליום ממאה פשעים ברחבי ארצות הברית, לפי דיווח של 'הניו יורק טיימס'.

חברת מועצת העיר אורורה, דניאל ג'ורינסקי, אמרה בראיון בלעדי ל'פוקס ניוז' ש"בלי ספק יש כעת סחר בנשים" בקשר לפעילויות של TdA בעיר.

"זה מאורגן. הם מפטרלים בפומבי סביב הנכס עם נשק, כאילו הם לא מנסים להסתיר את עצמם, ואין השלכות", אמרה תושבת אנונימית אחת שדיברה עם 'פוקס ניוז'.

 

 

לדבריה, הכנופיה הזאת נצפתה סוחרת בסמים באותו בניין דירות.

אותה תושבת עזבה את בניין הדירות אחרי האירוע האחרון, וסיפרה: "באמת שהייתי צריכה לשאול כל מי שאני מכירה כדי לעבור למקום חדש. וזה כל הכסף שהיה לי".

משטרת אורורה פרסמה הודעה ב-X וכתבה: "אנו מאמינים שדיווחים על השפעת TdA באורורה הם מבודדים".

משטרת דנוור הסמוכה אמרה ביום רביעי שהיא "לא מודעת" לאירועים כאלה בשטחה.

תושב האזור אמר: "אין לך רשת ביטחון כי המשטרה לא באה. הם אומרים, 'תישאר בבית ותנעול את הדלתות'. אני צריך לעבוד! אני משלם שכירות, האנשים האלה לא שילמו שכירות בכלל. אני משלם שכירות כל חודש במשך שנים".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE