הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העיירות הכי חמודות לסוף שבוע בדרום קליפורניה
מחפשים טיול לסוף שבוע בדרום קליפורניה? הנה האפשרויות הכי מומלצות עבורכם על פי ה- World Atlas

בעוד שלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסן דייגו הן אתרי התיירות המוכרים בקליפורניה, הן בדיוק זה - מוכרות.

מי שמתגורר בקליפורניה יודעים שישנן עשרות על גבי עשרות מקומות קטנים יותר שמושלמים לבריחה לסוף השבוע. World Atlas הרכיב רשימה של 11 מהעיירות הקטנות "החמודות" ביותר ברחבי קליפורניה שיהיו מעולות לטיול יום או לשהייה קצרה בסוף השבוע. 

שבע מתוך ה-11 נמצאות בדרום קליפורניה. הן כוללות:

אוולון 

עיר מעט נשכחת כשמדובר ביעדי תיירות בדרום קליפורניה היא אוולון, הממוקמת על חוף האי קטלינה במחוז לוס אנג'לס. נכון, היא נגישה רק בסירה או במטוס, אבל המסע הזה בהחלט שווה את זה. העיר מצוידת במבחר מגוון של חנויות ומסעדות על קו המים, תוכלו ליהנות מארוחה או להתרווח על החול עם רקע של ארכיטקטורה בהשראה איטלקית וסירות מפרש. מה יכול להיות יותר טוב?

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נגישה רק בסירה או במטוס, אבל המסע הזה בהחלט שווה את זה

 

אידילווילד 

יותר אנשים של הרים מאשר חובבי חוף? זה דרום קליפורניה, אחרי הכל, אתם יכולים לקבל הכל כאן. אפשרות נהדרת אחת היא אידילווילד, החבויה בהרי סן חסינטו במחוז ריברסייד. יש טיולים, טיפוס סלעים והרבה אוכל ושתייה. היזהרו בטיולים בקיץ, עם זאת, כי יכול להיות די חם.

 

cאידילווילד, החבויה בהרי סן חסינטו במחוז ריברסייד' יש טיולים, טיפוס סלעים והרבה אוכל ושתייה

לה חולה

רוצים את הקסם של סן דייגו בלי ההמונים של סן דייגו? יש הרבה אפשרויות נהדרות לאורך החוף, אבל לה חולה עשויה להוביל את הרשימה הזו. למרות שטכנית היא חלק מהעיר סן דייגו, לה חולה היא אחת הערים העשירות ביותר בארה"ב וקל לראות למה. אתם יכולים ללכת ברחובות ולמצוא חנויות יוקרה, מסעדות מפוארות וטעימות וללכת להסתכל על אריות הים בחופים היפים. לא פלא שאריות הים רוצים את החוף כולו לעצמם.

סן קלמנטה

עוד עיירת חוף נכנסה לרשימה הזו וסן קלמנטה יותר מראויה. אם מישהו מחוץ למדינה רוצה לחוות תרבות גלישה קליפורנית אמיתית, קשה להתווכח נגד סן קלמנטה כמקום לראות ולהיות בו. המזח תוסס, הגלים גדולים והאנשים ידידותיים. תרבות הגלישה בולטת במיוחד בזו.

לגונה ביץ'

עיירה המפורסמת באוספי האמנות המרשימים שלה, ללגונה ביץ' יש את החופים הנזכרים לעיל לצד כמה מהיוקרה של מחוז אורנג'. יש אינספור מקומות לטייל ולהסתכל על האוקיינוס וכמה מסעדות על צוקים לאכול בהן. לגונה היא מקום נהדר לליל שישי רומנטי.

ונטורה

בדומה לסן קלמנטה, ונטורה היא עיירה שפשוט מרגישה כמו תרבות גלישה וסקייטבורד. ידועה בגישתה הרגועה והמשוחררת, לונטורה יש מזח מפורסם עם רחוב ראשי צפוף ואזור מרכז עיר שצועק דרום קליפורניה. התרבות נוטפת מונטורה, וזה מקום נהדר עבור מבקר מחוץ למדינה לחוות את מה שניתן להרגיש רק בדרום קליפורניה.

קרפינטריה 

קרפינטריה היא עוד דוגמה נהדרת לעיירה שמציגה את המגוון של קליפורניה. ממוקמת במחוז סנטה ברברה, קרפינטריה נמצאת לאורך קו החוף אבל יש לה גם כמה מקומות ירוקים יפים ומסלולי הליכה. "החוף הבטוח ביותר בעולם" על פי הצהרתו העצמית הוא מועמד נהדר לטיול קצר עבור אלה שמחפשים יהלום לא מוכר בדרום קליפורניה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE