הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אדל מודיעה על הפסקה מהמוזיקה
הזמרת, בת 36, אישרה בסוף השבוע שהיא לוקחת הפסקה ארוכה מהמוזיקה לאחר סיום שהותה בלאס וגאס: "לא תראו אותי לזמן ארוך מאוד"

הזמרת, בת 36, אישרה בסוף השבוע שהיא לוקחת הפסקה ארוכה מהמוזיקה לאחר סיום שהותה בלאס וגאס. "נותרו לי 10 הופעות, אבל אחרי זה לא תראו אותי לזמן ארוך מאוד, ואשמור אתכם יקרים בליבי," אמרה אדל בסרטון טיקטוק מאחת מהופעותיה במינכן, גרמניה.

מעריצים הגיבו להודעתה של אדל בתגובות. "בבקשה אל תעזבי אותנו," כתב אחד. "לאאאא," אמר מעריץ אחר. "טוב בשבילה! תהני מההפסקה אדל," נכתב בתגובה שלישית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעריצים שיערו שאדל לוקחת זמן מהקריירה שלה כדי להתחתן עם ארוסה ריץ' פול

 

מעריצים שיערו שאדל לוקחת זמן מהקריירה שלה כדי להתחתן עם ארוסה ריץ' פול. היא אישרה את אירוסיה לסוכן הספורט בן ה-42 באחת מהופעותיה המוקדמות במינכן בחודש שעבר. לאמנית של "Easy on Me" כבר יש בן, אנג'לו בן ה-11, מבעלה לשעבר, סיימון קונקי.

"אני מרגיש שאדל הולכת להביא ילד נוסף עם הארוס שלה, להתחתן ולחיות חיים נורמליים," אמרה אחת התגובות בטיקטוק. "מה אם היא בהריון שוב חחח," כתב מעריץ אחר.

הזמרת של "Set Fire to the Rain" שיתפה לראשונה את החדשות על ההפסקה שלה מהמוזיקה ביולי. "אין לי שום תוכניות למוזיקה חדשה בכלל," היא אמרה לאתר הגרמני ZDF. "אני רוצה הפסקה גדולה אחרי זה ואני חושבת שאני רוצה לעשות דברים יצירתיים אחרים, רק לזמן מה," היא הוסיפה.

אדל החלה את שהותה בלאס וגאס בקוליסאום בקיסרס פאלאס בנובמבר 2022. ההופעה האחרונה שלה מתוכננת ל-23 בנובמבר. היא זה עתה סיימה 10 הופעות מיוחדות באצטדיון הפתוח במינכן.

כשהכריזה על התאריכים האחרונים של שהותה בלאס וגאס באוקטובר, אדל כתבה הודעה מרגשת על מה שהמופעים בעיר החטאים משמעותם עבורה. "השהות הזו, המופעים האלה שינו את חיי," היא כתבה ב-X. "הייתי זקוקה נואשות להתאהב מחדש בהופעה חיה, וזה קרה. הייתי צריכה להתחבר מחדש לשירים שלי ולזכור מה הם אומרים לי, וזה קרה!" היא המשיכה: "להיות על הבמה במהלך השנה האחרונה כל כך קרוב ואישי עם קהל שוב אחרי כל השנים האלה הייתה חוויה מרפאת באמת יוצאת דופן שאני לעולם לא אשכח. כל האינטראקציות המצחיקות, הנשמתיות, הפראיות והשוברות לב שהיו לנו שמורות בראשי לכל החיים."

האלבום האחרון של אדל, "30", יצא ב-2021. היא בדרך כלל מוציאה אלבום חדש פעם בכמה שנים. בדצמבר 2023, אדל אמרה ל-Hollywood Reporter שיצירת מוזיקה חדשה לא הייתה על הרדאר שלה. "אני מתעצבנת מלשחוק את הקול שלי [בשהות]. זה הרבה שירה. זה שעתיים. הכל בלייב. זה הרבה," היא אמרה. "ואני גם מפטפטת ומדברת בלי סוף. אבל כן, אין לי מה להגיד עדיין. אפילו לא חשבתי על זה."

 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE