הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כלי הנשק ה'לא קטלני' – שמופץ בקהילות היהודיות בארצות הברית
משגר Byrna אינו מסכן חיים, אך יכול להגן על ידי "השפעה כואבת ומשתקת" בזכות חומרים שתוקפים את מערכת העצבים. "לא צריך בדיקות רקע או היתרים"

יהודים אמריקאים ברחבי ארה"ב, במיוחד במחוזות עם חוקי נשק מחמירים יותר, גם מחפשים להתחמש בנשק לא קטלני הנקרא משגר Byrna.

לואן פאם, קצין ההכנסות והשיווק הראשי ב-Byrna Technologies, סיפר כי כלי הנשק יכול לשבור זכוכית צד של רכב ממרחק של 30 רגל. הנשק הלא קטלני, לדברי פאם, מספק השפעה כואבת ומשתקת שיכולה למנוע תקיפה או להרגיע תוקף "בלי לצורך לקחת חיים". לאחר הפגיעה, קליע Byrna יוצר ענן פיזור לאורך שש רגל של חומרים מגרים שתוקפים את מערכת העצבים המרכזית של התוקף, גורמים לו להרגיש כאילו עורו בוער למשך כ-30 עד 40 דקות בלי להרוג אותו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"המוצר שלנו ייחודי במיוחד כי הוא נגיש מאוד", אמר פאם. "אז המשגר של בירנה לא דורש בדיקת רקע. אין צורך בהיתרים כדי להחזיק בו. אנחנו יכולים לשלוח ישירות לבתי הלקוחות שלנו. זה מאוד קל לשימוש, אפס נזק נגדי, לא כמו בנשק חם שיש לו נזק נגדי אלים מאוד. הבירנה לא רועד ביד בעת ירי".

בחמש השנים האחרונות, אמר פאם, החברה מכרה יותר מ-500,000 יחידות.

לאחר טבח ה-7 באוקטובר, הוא תיאר זרם עצום של רכישות מחברי הקהילה היהודית ברחבי המדינה. הוא אמר שבעודו באירוע בלאס וגאס לאחר הטבח של שבת השחורה, הוא פגש מנהיג יהודי שנסע מלוס אנג'לס ורצה לרכוש מספר משגרי בירנה בהקדם האפשרי, וסיפר לו שרב בית כנסת באזורו הגיע לבית התפילה עם אפוד וקסדה.

 

 

"מה שהופך את המוצר לייחודי מאוד הוא שאתה יכול לאמן אנשים לא מיומנים", אמר פאם, והוסיף שאנשים יכולים להתאמן "בתוך רחבות כנסייה, בתוך רחבות בית כנסת או בפנים".

"במהלך השנים, אימנו עשרות ועשרות כנסיות, איך להגן על עצמם, על קהלם", הוסיף. "ומעניין מספיק, לאחר אותו שיחה ראשונה, לאחר ה-7 באוקטובר, מבית כנסת, המידע הופץ, ואז הם כולם התאחדו כקהילה וביצעו הזמנה עצומה בשש ספרות כך שהם יכולים להגן על עצמם בדרך הנכונה... תוך צמצום הסיכונים".

 

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE