הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מערב לוס אנג'לס תחת מתקפת פריצות עם משבשי Wi-Fi
משטרת אל.איי מבקשת מהתושבים להיות עירניים, לנקוט באמצעי זהירות ולדווח למוקד על כל פעילות חשודה - כדי שבסופו של דבר תיעצר הקבוצה שמטילה אימה על השכונות

המשטרה מפצירה בתושבי מערב לוס אנג'לס להישאר ערניים בזמן שהחוקרים מחפשים אחר כנופיית פריצות מאורגנת, המשתמשת במשבשי Wi-Fi וטכניקות מתוחכמות אחרות כדי לשדוד חפצי ערך יקרים מבתים בשכונות יוקרה רבות.

האזהרה ממחלקת המשטרה של לוס אנג'לס, ששלחה התראה קהילתית לשכונות כולל בל אייר, הולמבי הילס ופסיפיק פליסייידס, מגיעה לאחר שדווח כי מטפלת הוחזקה באיומי אקדח במהלך פריצה לבית בשרמן אוקס הסמוכה בתחילת השבוע שעבר.

"באזור שלנו, דרום העמק, יש פריצות לבתים ואירועי שוד של בתים יוקרתיים ואפילו רגילים, כמעט בכל לילה", אמר מט אפשטיין, נשיא אגודת בעלי הבתים של שרמן אוקס, בראיון ל'פוקס ניוז'.

"חייתי בשרמן אוקס כל חיי, 66 שנים, ומה שקרה בעיר לוס אנג'לס בעשר השנים האחרונות היה פשוט נורא", הוסיף. "זה משהו שניתן לתקן. התובע המחוזי הנוכחי שלנו הוא אידיוט, הוא לא יתבע אף אחד אם הוא ימשיך לשחרר אנשים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אירוע פריצה בבית באל.איי

 

באירוע בשרמן אוקס, משרד התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס אומר כי שלושה חשודים "לכאורה גנבו אלפי דולרים בתיקי יד ותכשיטי יוקרה" לאחר שפרצו לבית ואז "נמלטו ברכב ונסעו לעיר קומפטאון", שם הם לכאורה פרצו לבתים כדי להסתתר מהמשטרה.

שלושת החשודים, כולם בין הגילאים 21 ל-24, נעצרו לבסוף ועומדים כעת בפני ערבות הנעה בין 225,000$ ל-2 מיליון דולר בגין האשמות של שוד בית בפריצה ופריצה לבית מגורים.

"פריצות לבתי מגורים הן פשעים מטרידים מאוד שמשפיעים לא רק על הקורבנות, אלא על כל הקהילה שלנו", אמר התובע המחוזי ג'ורג' גסקון בהצהרה. "הבתים שלנו אמורים להיות מקלט - מקום בו אנחנו אמורים להרגיש בטוחים ומוגנים. אני רוצה להבטיח לקהילה שהמשרד שלנו מחויב לחלוטין להחזיק את מבצעי הפשעים באחריות והוא עובד בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות אכיפת החוק כדי להביא צדק לקורבנות".

"נמשיך להשתמש במשאבים כדי לטפל בפריצות לבתי מגורים באנסינו, מערב לוס אנג'לס וכל שכונה אחרת בלוס אנג'לס שמהווה יעד לפושעים," הוסיף מפקד המשטרה הזמני של לוס אנג'לס, דומיניק צ'וי. "בעוד שמעצר אנשים אלו הוא צעד בכיוון הנכון, העבודה שלנו עוד לא הסתיימה".

משטרת לוס אנג'לס מודיעה לתושבים במערב לוס אנג'לס כי שורת הפריצות לבתים המשפיעה על הקהילות שלהם נראית כמעשה של צוות של שניים עד ארבעה גברים לא מזוהים ורעולי פנים, שלעתים קרובות מכוונים לבתים שנראים לא מאוכלסים, כך מדווח ה'סנטה מוניקה מירור'.

על פי העיתון, המצטט התראה קהילתית שנשלחה לתושבים, החשודים לעתים קרובות משתמשים בסולמות או מטפסים על צינורות ניקוז כדי להגיע לחדרי השינה הראשיים בקומה השנייה של בתים לפני שהם מחפשים בהם חפצי ערך, כולל תכשיטים, שעונים, תיקים יוקרתיים ומזומנים.

לפי הדיווחים, החשודים נושאים משבשי Wi-Fi כדי לשבש מצלמות אבטחה ביתיות ומשתמשים במכשירי רדיו ידניים לטווח קצר כדי לתקשר עם רכבי מילוט שמסיעים אותם במהירות מזירות הפשע.

 

 

לפי העיתון, התושבים מתבקשים כעת לדווח על כל פעילות חשודה, והמשטרה ממליצה להתקין דלתות זכוכית הזזה עם אזעקות ולקבע כספות ולצייד אותן במכשירי מעקב.

ביל דיילי, חוקר FBI לשעבר, אמר ל'פוקס ניוז' שבעלי נכסים צריכים גם לנקוט צעדים כמו השארת האורות והטלוויזיות דלוקים ופתיחת הווילונות מעט כדי ליצור רושם ש"אנשים עסוקים ופעילים בבית" גם אם הם לא נמצאים.

"אם יש לכם רכב נוסף, ודאו שהוא גלוי לעין, אל תשאירו אותו במוסך, השאירו אותו בחוץ כדי שאנשים יראו שיש פוטנציאלית מישהו בבית וסביבו", הוסיף.

הפריצות מתרחשות גם כאשר יותר מתריסר עסקים שכנים ברובע האופנה של לוס אנג'לס הותקפו לפני שבועיים על ידי פורצים שפרצו לאחד מהם ואז חוררו קירות כדי להגיע לאחרים, הוסיף הדיווח.

משרד התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס אמר בהצהרה פומבית כי הוא השיק "קו חם חדש במיוחד למקרי פריצה לבתים" שבו "חברי הקהילה שיש להם מידע על פריצות לבתים מוזמנים לשתף את הטיפים והרמזים שלהם.

"קו חם זה ישמש ככלי קריטי באיסוף מידע, סיוע בחקירות ומניעת פשעים עתידיים", אמר המשרד. "המידע שייאסף יועבר לסוכנויות אכיפת החוק המתאימות לחקירה ומעקב."

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE