הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: שרידים אנושיים אותרו בביתו של החשוד ברצח זוג הנודיסטים
מייקל ספארקס בן ה-62 חשוד כי רצח את השכנים שלו, זוג בשנות ה-70 לחייהם שנעלם מאתר נופש לנודיסטים במחוז סן ברנרדינו. "הוא מעולם לא אהב אותם – אבל לא חשבתי שהוא יעשה משהו כזה"

המשטרה גילתה שרידים אנושיים נוספים בביתו של מייקל ספארקס, גבר בן 62 מקליפורניה, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לרצח שכניו.

הקורבנות, דניאל וסטפני מנארד, היו זוג בשנות ה-70 לחייהם שנעלמו ממתחם נודיסטים 'אוליב דל ראנץ'' במחוז סן ברנרדינו, בערך 50 מיילים מזרחית ללוס אנג'לס, ב-24 באוגוסט.

המשטרה גילתה את הממצאים הקודרים ביום ראשון במהלך חיפוש מקיף בנכס של ספארקס לאחר מעצרו ביום חמישי.

הוא חסם את עצמו בביתו עם רובה כשהמשטרה, שקיבלה טיפ על המיקום הסביר של הזוג, פרצה לבית באמצעות רחפן ולאחר מכן באמצעות איל ניגוח לפריצת דלתות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד ברצח, מייקל ספארקס

 

דובר משטרת רדלנדס, קרל בייקר, אישר במסיבת עיתונאים ביום שישי כי המשטרה פרצה למגוריו של ספארקס ומצאה אותו מסתתר במקלט בטון מתחת לבית.

"ביצענו מספר ניסיונות ליצור קשר עמו ללא כל תגובה. בסופו של דבר הבאנו ציוד ממשרד השריף שבו השתמשנו כדי לפרוץ לבית ולאחר מכן השתמשנו בווידאו מרחוק כדי לחפש באזור", אמר בייקר. "אנו בטוחים שהם מתו ושהם עדיין כאן בנכס".

המשטרה השתמשה בכלבים כדי לאתר את השרידים האנושיים שנמצאו ביום ראשון. עדיין לא ברור אם השרידים האנושיים הנוספים שנמצאו בנכס הם של קורבן או קורבנות נוספים.

הזוג מנארד נראו לאחרונה ב-24 באוגוסט ודווחו כנעדרים ביום שלמחרת לאחר שלא הופיעו לכנסייה. רכבם הנטוש, עם המפתחות עדיין בפנים, נמצא לא רחוק מביתם, מה שהעלה חששות בקרב חברים ושכנים.

הרשויות גם חשפו שספארקס ניסה להתאבד בעזרת רובה לפני מעצרו, אך הנשק לא פעל. בסופו של דבר הוא נכנע לאחר משא ומתן ממושך. ספארקס נשאר במעצר ללא אפשרות לערבות במרכז המעצר ווסט ואלי.

 

הזוג מנארד

 

שכנים במתחם הנודיסטים תיארו יריבות ארוכת שנים בין ספארקס לזוג מנארד, שחיו זה לצד זה במשך שנים.

ויכוחים על גבולות נכסים ואירוע גיזום עצים צוינו כמקורות למתח. "אני יודעת שהוא לא אהב את המנארדס", אמרה השכנה טמי וילקרסון ל-KTLA, "הוא אמר פעמים רבות שהוא שונא אותם. אבל מעולם לא חשבתי שהוא יעשה משהו כזה".

המשטרה ממשיכה בעבודתה לזיהוי חד משמעי של השרידים שנמצאו בנכס של ספארקס כדי לראות אם הם שייכים למנארדס. גם הכלב של הזוג, קאדלס, עדיין נעדר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE