הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגיע לה: טבעת האירוסין העצומה של ליידי גאגא
מאוהבים ומאושרים, הזמרת והארוס שלה מייקל פולנסקי הגיעו לפסטיבל הקולנוע בוונציה - והציגו לעולם את טבעת היהלום שמקשטת את ידה של בת ה-36

ליידי גאגא הציגה ביום שני את טבעת האירוסין העצומה שלה כשהגיעה לפסטיבל הסרטים בונציה, איטליה, עם הארוס שלה מייקל פולנסקי.

הזוג המאושר צולם מחליף גילויי חיבה פומביים, מתנשקים על השפתיים ומתחבקים, בעת יציאתם מהרכב בוונציה, לפני הבכורה של הסרט החדש בו ליידי גאגא מככבת - 'ג'וקר: טירוף בשניים'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזוג המאושר (צילום: Getty Images)

 

הזמרת בת ה-38 הדהימה בשמלת מיני שחורה עם נקודות לבנות, אותה שילבה עם משקפי שמש שחורים. היא שמרה על שיערה הבלונדיני פלטינה הארוך בתסרוקת חצי אסוף.

גאגא, שנולדה בשם סטפני ג'רמנוטה, השלימה את המראה עם זוג גרביונים שחורים ונעלי עקב קלאסיות שחורות - בנוסף לתכשיט העצום החדש שלה שמקשט את האצבע.

בינתיים, פולנסקי, בן 46, לבש אנסמבל כולו שחור, עם ז'קט מעל החולצה ומכנסיים תואמים – כאמור, הכל שחור. הוא גם תיאם את משקפי השמש השחורים של גאגא על ידי חבישת זוג דומה.

 

תקריב של טבעת האירוסין של ליידי גאגא

 

בוגר אוניברסיטת הרווארד נשאר לצדה של כוכבת הפופ בעת כניסתה לפסטיבל.

גאגא חשפה לראשונה את אירוסיה באולימפיאדת פריז ביולי כשהתייחסה לבן זוגה הוותיק כארוסה בעת שהציגה אותו לראש ממשלת צרפת גבריאל אטל. באותו החודש, מקור אמר ל'פייג' סיקס' כי הזמרת ובן זוגה מאורסים כבר "מספר חודשים", אך הכריזו על כך רק כעת.

 

(צילום: Getty Images)

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE