הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבת טקסס הואשמה בניסיון רצח ילדה פלסטינית
אליזבת וולף בת ה-42 מואשמת כי ניסתה להטביע ילדה בת 3, אחרי שזרקה הערות גזעניות כלפי אמא שלה. סעיף פשע שנאה הוצמד לתיק, מה שצפוי להגביר את העונש

תושבת טקסס הואשמה על ידי חבר מושבעים גדול בניסיון להטביע ילדה מוסלמית בת 3, ממוצא פלסטיני-אמריקאי, בבריכה במתחם דירות באירוע שהתרחש בחודש מאי האחרון – במעשה שנקבע מתוך הטיה גזעית.

אליזבת וולף בת ה-42 הואשמה על ידי חבר מושבעים של מחוז טארנט בכתב אישום שהוגש בחודש שעבר, וכלל סעיף של פשע שנאה – כך לפי רישומי ביהמ"ש שפורסמו לציבור ביום שלישי. סעיף פשע השנאה צפוי להגביר את חומרת העונש.

וולף הואשמה גם בניסיון רצח של אדם מתחת לגיל 10 ובגרימת פגיעה גופנית מכוונת בילד.

האירוע התרחש בחודש מאי האחרון בבריכת שחייה של מתחם דירות בפרוור של דאלאס-פורט וורת' ביולס. על פי עדותה של וולף, היא הייתה שיכורה בעת האירוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אליזבת וולף, מואשמת בניסיון רצח של ילדה בת 3

 

האמא של הילדה בת ה-3 סיפרה לשוטרים שוולף שאלה אותה מאיפה היא, ואם שני הילדים שהיו איתה בבריכה, ילד בן 6 והילדה, הם שלה, לפי דוח המשטרה. מאז, כפי שסיפרה האם לחוקרים, וולף זרקה הערות על כך שהיא לא אמריקאית ו"הערות גזעיות נוספות".

לאחר מכן וולף קפצה למים ותפסה בילד ובילדה. הילד הצליח להשתחרר בעזרת אמו, אך נפצע באצבע שלו. וולף הכניסה את ראש הילדה מתחת למים, לפי המשטרה.

האם הצליחה לשחרר את הילדה בזמן שהקטנה קראה לעזרה ו"הקיאה מים", לפי המשטרה. צוותי רפואה מקומיים הגיעו למקום והילדים קיבלו טיפול רפואי.

המועצה ליחסים אמריקאים-אסלאמיים, CAIR, אמרה שאמה של הילדה אינה מוכנה לדבר בפומבי אך שמחה לראות את הצעדים המשפטיים. סניף טקסס של הארגון מסר שהאירוע בבריכה יטריד את המשפחה לנצח.

"היא פשוט צפתה בהם מבחוץ כשאישה באה לאזור הבריכה ופנתה אליה עם כמה שאלות לגבי מאיפה את, למה את לא מדברת אנגלית עם הילדים שלך?", אמרה שיימא זיאן מ-CAIR סניף אוסטין. אז, האינטראקציה הפכה לאלימה.

"היא קפצה לבריכה וניסתה למשוך את הבן והוא גדול וכבד יותר והוא הצליח לברוח, אבל אז היא משכה את הילדה הקטנה לאזור העמוק של הבריכה ושמה את פניה במים בניסיון להטביע אותה", היא אמרה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE