הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אצנית אולימפית הוצתה בידי בן זוגה
קציני משטרת מחוז טרנס-נזויה בקניה דיווחו כי רצת המרתון האוגנדית רבקה צ'פטגיי הותקפה והוצתה על ידי החבר שלה רק שבועות ספורים לאחר שהתחרתה באולימפיאדת פריז 2024

קציני משטרת מחוז טרנס-נזויה בקניה דיווחו כי רצת המרתון האוגנדית רבקה צ'פטגיי הותקפה והוצתה על ידי החבר שלה רק שבועות ספורים לאחר שהתחרתה באולימפיאדת פריז 2024. על פי הדיווחים, האתלטית מטופלת כעת בגין כוויות חמורות המכסות 75% מגופה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נדיימה הצית את צ'פטגיי לאחר שהרטיב אותה בגלון של בנזין

 

ביום שני, מפקד המשטרה ירמיהו אולה קוסיום אמר כי החבר של צ'פטגיי, דיקסון נדיימה, תקף אותה בביתה במערב מחוז טרנס-נזויה בקניה בסביבות השעה 15:00 שעון מקומי ביום ראשון לאחר שהשניים נכנסו לוויכוח סוער. על פי דיווח משטרתי של המנהיג המקומי, לנדיימה וצ'פטגיי היה סכסוך על קרקע עבור בית שצ'פטגיי רכשה לאחרונה. לדברי הוריה, היא רכשה את הקרקע בטרנס-נזויה כדי להיות קרובה למרכזי האימונים האתלטיים באזור.

קוסיום אמר כי נדיימה הצית את צ'פטגיי לאחר שהרטיב אותה בגלון של בנזין. "[נדיימה] נחשד כי התגנב לחצר בסביבות השעה 14:00 ביום ראשון בעוד האישה והילדים היו בכנסייה. עם חזרתם, דיקסון, שהשיג בנזין, החל לשפוך אותו על רבקה לפני שהצית אותה," אמר קוסיום בראיון/ "הזוג נשמע מתווכח מחוץ לביתם. במהלך העימות, נראה החבר שופך נוזל על האישה לפני שהצית אותה. החשוד גם נתפס באש ונכווה קשות."

צ'פטגיי, שסיימה במקום ה-44 במרתון במשחקים האולימפיים, נמצאת לפי הדיווחים במצב קריטי ומקבלת טיפול מיוחד בבית החולים  מוי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE