הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלו הם התותים הטעימים והיקרים ביותר בלוס אנג'לס – ועכשיו הם מקבלים אירוע משלהם
'התותים של הארי', אשר גדלים בחווה משפחתית אורגנית באוקסנרד, הם זנים עדינים ובשרניים שנקטפים רק בשיא הבשלות. הזוג שמנהל את החווה פורש – ובסוף החודש ייערך אירוע מיוחד

תושבי לוס אנג'לס יכולים להתנגד למחיר שלו (בין 15 ל-24 דולר לפאונד), אך מרגע שתטעמו את הבשר המתוק של התותים של הארי, תבינו מהר מאוד מדוע הם היקרים ביותר בדרום קליפורניה.

החווה המשפחתית האורגנית באוקסנרד מגדלת זנים עדינים וטעימים של תותים וקוטפת אותם רק בשיא הבשלות, מה שמקצר את תוחלת החיים על המדף אך מגביר את הטעם. זמינים בשווקי החקלאים ובחנויות מזון יוקרתיות, הם מועדפים על ידי רבים מהשפים הטובים ביותר של לוס אנג'לס.

כעת, החקלאית מהדור הרביעי מולי ג'ין (בתו של מייסד החווה, הארי איוואמוטו) ובעלה ריק - פורשים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אבל אל תדאגו, הם משאירים את 'תותי הארי' בידי הילדים הבוגרים ואפילו כמה מהנכדים שלהם.

לכבוד עשרות השנים של עבודה קשה, מסעדת A.O.C. תארח מסיבת פרישה למשפחת ג'ין עם מגוון מנות מיוחדות עם 'תותי הארי' – זאת ללילה אחד, ביום חמישי ה-26 בספטמבר, ברנטווד.

לאלה שהכירו את התותים המיוחדים, זו ההזדמנות שלכם להכיר אישית גם את משפחת ג'ין – וגם להתנעג על תוצרת העונה של החווה, שכוללת גם עגבניות ושעועית. וכמובן תותים.

"זה הרגע שלנו להוקיר תודה על חיי חקלאות אפיים ואוכל טוב", אמרה השפית סוזן גווין בהודעה לעיתונות. "אנא הצטרפו אלינו בחגיגה עבור מולי וריק!".

בין המנות המיוחדות ללילה אחד בלבד נכללות סלט תותים ותרד עם רדיקיו, ריקוטה סלאטה ופקאנים מסוכרים; דג הליבוט מאלסקה עם הריקוט ורדים, פיסטוקים מסנטה ברברה ותותי הארי; סטייק עם עגבניות אחרונות של הקיץ וצ'ימיצ'ורי זיתים שחורים; וכריך גלידת תותים עם עוגיות סוכר ושוקולד מריר.

כל המנות הללו יהיו זמינות לצד תפריט ה-A.O.C. הרגיל של המסעדה בברנטווד.

מומלץ להזמין מקום ב-OpenTable.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE