הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלטון ג'ון חושף מצב בריאותי ש"מגביל" אותו: "תהליך החלמה איטי"
אחד הכוכבים הגדולים בכל הזמנים שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי הקיץ האחרון היה קשה מאוד עבורו, שכן הוא סבל מדלקת חמורה שהשאירה אותו עם ראייה מוגבלת

אלטון ג'ון מחלים מאירוע רפואי שעבר לאחרונה, שהשאיר אותו עם "ראייה מוגבלת" באחת מהעיניים שלו.

הזמר הבריטי הגדול פרסם הודעה לעוקביו באינסטגרם ביום שלישי, ושיתף שהוא חלה ב"דלקת עין חמורה" במהלך הקיץ והוא נתון בדרך ארוכה להחלמה.

"במהלך הקיץ, סבלתי מדלקת עין חמורה שלצערי השאירה אותי עם ראייה מוגבלת בעין אחת", הוא שיתף ברשתות החברתיות. "אני מחלים, אך זה תהליך איטי מאוד ויקח זמן עד שהראייה תחזור לעין המושפעת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלטון ג'ון

 

הכוכב בן ה-77 המשיך והודה ל"צוות הרפואי המעולה" שלו, וכן למשפחתו, על כך שדאגו לו "במהלך השבועות האחרונים".

"ביליתי את הקיץ בשקט מחלים בבית, ואני מרגיש חיובי לגבי ההתקדמות שעשיתי בהחלמה ובהתאוששות עד כה", הוא הוסיף, לפני שחתם "עם אהבה והכרת תודה, אלטון ג'ון".

מפורסמים רבים לקחו רגע ווהגיבו להודעה של אלטון ג'ון והציעו את תמיכתם במוזיקאי האגדי, כמו סנדרה לי שכתבה: "החלם במהרה, שולחת לך אהבה אדם נפלא שכמוך. תדאג לעצמך ותחזור אלינו במהרה".

המוזיקאי הודיע ב-2018 שהוא יפרוש מהופעות לאחר סיור עולמי של שלוש שנים בשם Farewell Yellow Brick Road. סיבוב ההופעות התחיל באלנטאון, פנסילבניה, בספטמבר 2018 והסתיים בסטוקהולם, שוודיה, ביולי 2023, כאשר חלקים ממנו נדחו בשל מגפת הקורונה.

"הייתה לי קריירה נפלאה, מעבר לכל דמיון. 52 שנות שמחה טהורה, לנגן מוזיקה. כמה מזל יש לי לנגן מוזיקה? אבל אתם יודעים, לא הייתי יושב כאן ומדבר איתכם אם לא הייתם אתם", הוא אמר בהופעתו האחרונה. "קניתם את הסינגלים, האלבומים, התקליטים, הקסטות אבל הכי חשוב קניתם את הכרטיסים להופעות. ואתם יודעים כמה אני אוהב להופיע חי. זה היה דם החיים שלי לנגן בשבילכם והייתם פשוט מדהימים, תודה!".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE