הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדמוקרטים מקליפורניה סיכלו הצעה רפובליקנית לביטול מס על טיפים
רגע לפני סגירת מושב החקיקה לשנת 2024, המחוקקים הדמוקרטים דחו על סף, "בלי דיון או ויכוח", את ההצעה לשים סוף לחיוב מס על טיפים – למרות שגם האריס וגם טראמפ רוצים לקדם את הנושא

הדמוקרטים מקליפורניה סיכלו בשבוע שעבר הצעה של הרפובליקנים לשים סוף לחיוב מס על טיפים של עובדי שירות, זאת למרות שהמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס התחייבה לעשות זאת ברמה הלאומית אם תיבחר.

הרעיון לסיים את המסים הפדרליים על טיפים הוצע לראשונה על ידי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני, ביוני במהלך עצרת בלאס וגאס, נבדה, שם הוא אמר לעובדי השירות שהוא הולך לעשות זאת "מיד כדבר הראשון בתפקיד כי זה היה נקודת מחלוקת במשך שנים רבות".

בחודש שעבר, האריס הכריזה על אותה הצעה, שכן ישנה תמיכה דו-מפלגתית בקרב הבוחרים בנושא סיום המס על טיפים. לפי סקר שנערך לפני ההכרזה של האריס על כך, 67% מהאמריקאים סבורים שטיפים שניתנים לעובדי שירות לא צריכים להיות חייבים במס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

תיקון שהתקדם על ידי רפובליקנים בסנאט של קליפורניה שהיה יכול לפטור עובדי תעשיית האירוח והשירות במדינה מלשלם מס על הטיפים שלהם, סוכל "באופן סופי" על ידי הדמוקרטים ביום חמישי "בלי דיון או ויכוח", כתבו רפובליקנים ממדינת קליפורניה באתר האינטרנט שלהם ב-29 באוגוסט. ה-31 באוגוסט היה היום האחרון של מושב החקיקה לשנת 2024.

"זה מאוד מאכזב שהמחוקקים בחרו שלא לשקול הצעה שיכלה לספק עזרה נחוצה מאוד לעובדי קליפורניה", אמרה הסנאטורית רוזיליסי אוצ'וא בוג, שהציעה את ההצעה באותו היום, בהודעה לעיתונות.

"הרשלנות הכרוכה בסירוב לדון אפילו בנושא מדיניות בגודל זה לא ניתן להגזמה", אמר מנהיג מיעוט הסנאט, בריאן ו. ג'ונס.

"המחוקקים הדמוקרטים ידעו שהם נמצאים בצד הלא נכון של נושא חשוב זה, לכן הם בחרו להסתיר אותו מתחת לשטיח במקום לעשות את הדבר הנכון למען עובדי קליפורניה", הוא הוסיף. "הדחיפה לביטול המס על טיפים הגיעה לשלב הקמפיין של שתי המפלגות הגדולות השנה, ועדיין, פוליטיקאים דמוקרטים מקליפורניה לא חושבים שזה ראוי אפילו לדיון ברמה המדינית עבור תושבים כאן".

אתר החדשות השמרני The Center Square דיווח שכל הדמוקרטים בסנאט של קליפורניה הצביעו להניח בצד את התיקון למעט יו"ר הסנאט מייק מקגוויר והסנאטורית ננסי סקינר, שנמנעו. כל תשעת הרפובליקנים הצביעו בעד ההצעה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE