הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שכונה בלוס אנג'לס משמשת כמקלט לסחר בבני אדם
מבצע נגד הפעילות הבלתי חוקית בקטע באורך שלושה וחצי מייל ברחוב סאות' פיגרואה, משדרות גייג' ועד כביש 110 בדרום לוס אנג'לס

ראשי העיר והמחוז של לוס אנג'לס, יחד עם גורמים פדרליים, עדכנו את הציבור ביום רביעי על פעולות הננקטות בקטע כביש באורך שלושה וחצי מייל שלטענת הרשויות הוא מוקד לסחר בבני אדם. במסיבת העיתונאים במרכז העיר, גורמים רשמיים פירטו את המבצע המשותף שלהם נגד הפעילות הבלתי חוקית בקטע באורך שלושה וחצי מייל ברחוב סאות' פיגרואה, משדרות גייג' ועד כביש 110 בדרום לוס אנג'לס, שם התגלה לפחות קורבן אחד צעיר כבן 11.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש משטרת לוס אנג'לס הזמני, דומיניק צ'וי, סיפק נתונים על מספר הקורבנות שחולצו השנה לבדה לאורך מסדרון פיגרואה: "84 קורבנות, כולל ילדים, חולצו מסחר בבני אדם"

 

"מה שאנו רואים לאורך מסדרון פיגרואה הוא טרגדיה של זכויות אדם המתרחשת מדי לילה," אמר התובע הכללי של ארצות הברית מרטין אסטרדה. "סוחרי המין הללו מגייסים קורבנות מאומנה, מבתים קבוצתיים - מגייסים ומטפחים אותם - ואז מעסיקים אותם בזנות."

ראש עיריית לוס אנג'לס קארן באס העירה על גילם הצעיר של רבים מהקורבנות. "מה שנפוץ הוא גיל 12," היא אמרה. "זה הגיל שבו מכניסים בנות לסחר."

היידי פיינשטיין סוטו, היועצת המשפטית של העיר לוס אנג'לס, שיתפה פרטים מטרידים ממה שחוותה במהלך סיור עם אנשי אכיפת החוק באזור, כולל ראיית נערות צעירות בשלבים שונים של עירום. "היה שם 'מסלול ילדים', זה השם שלו - מסלול ילדים - במיוחד עבור הקטינים," היא אמרה.

גורמים רשמיים מהמחלקות השונות אמרו שהם עובדים יחד, משלבים את הידע של משטרת לוס אנג'לס והFBI עם כוח התביעה של היועץ המשפטי של העיר ומשרד המשפטים. ג'ורג' גסקון, התובע המחוזי של מחוז לוס אנג'לס, דיבר על נאשם ספציפי שהואשם במקרה אחרון. "[הוא] סחר במספר קורבנות ותקף אותם, כולל סימון הכינוי שלו על פניהם."

ראש משטרת לוס אנג'לס הזמני, דומיניק צ'וי, סיפק נתונים על מספר הקורבנות שחולצו השנה לבדה לאורך מסדרון פיגרואה. "84 קורבנות, כולל ילדים, חולצו מסחר בבני אדם," הוא אמר.

בעוד שנעשתה התקדמות מסוימת, הרשויות אומרות שיש עוד הרבה עבודה לעשות והם זקוקים לעזרה מהקהילה. כל מי שיש לו מידע בנוגע לחשד לסחר בבני אדם מתבקש להתקשר לקו החם הלאומי לסחר בבני אדם במספר 888-373-7888. אם המצב נראה כחירום, הרשויות אומרות שיש להתקשר ל-911.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE