הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: גרטה טונברג נעצרה בהפגנה פרו פלסטינית
המשטרה הדנית עצרה את הפעילה גרטה טונברג בהפגנה בקופנהגן נגד המלחמה בעזה והכיבוש הישראלי בגדה המערבית ביום רביעי, אמר דובר מארגני ההפגנה

המשטרה הדנית עצרה את הפעילה גרטה טונברג בהפגנה בקופנהגן נגד המלחמה בעזה והכיבוש הישראלי בגדה המערבית ביום רביעי, כך אמר דובר מארגני ההפגנה. טונברג שוחררה מאוחר יותר ממעצר, על פי דיווחים בתקשורת הדנית, והעיתון היומי אקסטרה בלאדט הציג סרטון וידאו שלה יוצאת מתחנת המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טונברג אמרה במאי כי הפגנות כאלה "צריכות להיות בכל מקום"

 

שישה אנשים נעצרו באוניברסיטת קופנהגן לאחר שכ-20 אנשים חסמו את הכניסה לבניין ושלושה נכנסו לתוכו, כך אמר דובר המשטרה מבלי להתייחס לעצורים ספציפיים. טונברג, הידועה בעיקר בקמפיין שלה לסיום שינוי האקלים מעשה ידי אדם, נולדה בשוודיה והחלה לאחרונה לתמוך יותר בעניין הפלסטיני. היא אמרה במאי כי הפגנות כאלה "צריכות להיות בכל מקום".

 

 

סרטון שפורסם על ידי "סטודנטים נגד הכיבוש", קבוצת סטודנטים פרו-פלסטינית, הראה שוטרים במדים מובילים את טונברג ועצורים אחרים לניידת משטרה כשהם אזוקים או עם ידיהם קשורות מאחורי גבם. טונברג לבשה צעיף סביב כתפיה עם דפוס הכאפייה הפלסטינית המסורתית, סמל נפוץ בקרב מפגינים פרו-פלסטינים.

אוניברסיטת קופנהגן עשויה לנקוט בצעדים משמעתיים נגד סטודנטים רשומים שהשתתפו בהפגנה, כך אמר קריסטיאן סדרוול לאוטה, פרורקטור לחינוך באוניברסיטה, בדוא"ל. טונברג אינה סטודנטית באוניברסיטה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE