הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זה השכונה הכי חמה בכל לוס אנג'לס, אבל התושבים דווקא לא מתלוננים
וודלנד הילס הפכה לדוגמה הבולטת לחיים תחת הטמפרטורות הלוהטות ביותר באזור לוס אנג'לס, רק 15 מיילים מהאוקיינוס השקט

וודלנד הילס, שכונה בעמק סן פרננדו בלוס אנג'לס, ידועה כיום כאחד המקומות החמים ביותר בעיר במהלך גלי חום. למרות שפעם שווקה כ"גן עדן ממוזג על ידי בריזה מהאוקיינוס", השכונה שברה שיא ב-2019 כשהטמפרטורה הגיעה ל-49.4 מעלות צלזיוס (121 פרנהייט).

למרות זאת, תושבי השכונה, המונה כ-75,000 איש, אינם מוטרדים יתר על המידה מהחום הקיצוני. רבים מהם נמשכו לאזור בשל האווירה המשפחתית, המגרשים הגדולים, בתי הספר הטובים והנוף המרהיב של העמקים וההרים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העסקים המקומיים משקיעים סכומים גדולים במיזוג אוויר כדי להתמודד עם החום. לא לכולם זה ממש עוזר

 

לארי בלום, תושב בן 75, מתאר את החום כ"חלק מהעסקה". תושבים רבים מתמודדים עם הטמפרטורות הגבוהות באמצעות בריכות שחייה בחצר האחורית, מקומות משחק מקורים לילדים, ונסיעות תכופות לחוף הים.

אלי אייזק, שעברה לשכונה לפני שנתיים עם משפחתה, מציינת את ההבדל בין הלחות בוושינגטון הבירה לבין החום היבש בוודלנד הילס. היא מסבירה שבחום היבש מרגישים בסדר בהתחלה, אך פתאום מבינים כמה חם באמת.

 

תושבי השכונה, המונה כ-75,000 איש, אינם מוטרדים יתר על המידה מהחום הקיצוני. רבים מהם נמשכו לאזור בשל האווירה המשפחתית, המגרשים הגדולים, בתי הספר הטובים והנוף המרהיב של העמקים וההרים

 

מיקומה הגיאוגרפי של השכונה תורם לטמפרטורות הגבוהות. הבריזה מהאוקיינוס השקט נאלצת לעקוף את ההרים בדרכה לוודלנד הילס, מה שגורם לה להגיע חמה ולא יעילה, אם בכלל. טוד הול, מטאורולוג מהשירות המטאורולוגי הלאומי, מסביר שהבריזה מתעכבת בהגעתה לאזור זה של העמק.

למרות החום הקיצוני, תושבים כמו ג'סיקה ברדלי, סטודנטית לסיעוד בת 23, מוצאים שהשכונה מהווה איזון טוב בין עיר שקטה מדי לבין מרכז לוס אנג'לס הסואן. רבים מציינים שהטמפרטורות הגבוהות מגיעות רק למספר שבועות בשנה, בדרך כלל בספטמבר.

מאט ביילס, מנהל בחנות יין מקומית, מתאר כיצד התושבים מתאימים את שגרת יומם בימים החמים ביותר, עם הליכות מוקדמות בבוקר או לפני השקיעה. העסקים המקומיים משקיעים סכומים גדולים במיזוג אוויר כדי להתמודד עם החום.

דני עמר, בעל עסק למיזוג אוויר ותושב ותיק, מסכם את הגישה של רבים בשכונה. הוא רואה בחום בעיה קטנה בהשוואה ליתרונות הרבים של החיים בוודלנד הילס, כולל האווירה המשפחתית, המגרשים הגדולים ובתי הספר הטובים.

למרות האתגרים שמציב החום הקיצוני, תושבי וודלנד הילס מוצאים דרכים להתמודד ולהמשיך ליהנות מאיכות החיים הגבוהה שהשכונה מציעה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE