הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ אומר שימנה את אילון מאסק לראש כוח משימה בממשלו
טראמפ מציע שמאסק יעמוד בראש וועדה שיזם ותהיה אחראית על "ביצוע ביקורת פיננסית וביצועית מלאה של כל הממשל הפדרלי והמלצה על רפורמות דרסטיות".

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ פירט את הצעותיו הכלכליות אם ייבחר לכהונה שנייה ביום חמישי, תוך שהוא מביע תמיכה בוועדת יעילות ממשלתית שקודמה על ידי אילון מאסק. בנאום בפני המועדון הכלכלי של ניו יורק, טראמפ אמר שהקמת הוועדה באה "בהצעתו של אילון מאסק", וטראמפ אמר שהיא תהיה אחראית על "ביצוע ביקורת פיננסית וביצועית מלאה של כל הממשל הפדרלי והמלצה על רפורמות דרסטיות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא לשעבר אמר שמאסק הסכים להוביל את כוח המשימה "אם יהיה לו הזמן"

 

הנשיא לשעבר אמר שמאסק הסכים להוביל את כוח המשימה "אם יהיה לו הזמן". טראמפ אמר שהוועדה תפתח תוכנית פעולה למיגור הונאות ותשלומים לא נאותים תוך שישה חודשים. "זה יחסוך טריליוני דולרים", הוא אמר. "זה עצום".

מאסק הביע תמיכה בטראמפ בעקבות ניסיון ההתנקשות ביולי והוא אחד מהתומכים הבולטים של טראמפ, כשאירח ראיון אחד על אחד עם הנשיא לשעבר ב-X, לשעבר טוויטר, בחודש שעבר. המיליארדר הטכנולוגי הביע פתיחות לעבודה במסגרת הוועדה בפוסט ברשתות החברתיות ביום חמישי בבוקר, באומרו "אני מצפה לשרת את אמריקה אם תעלה ההזדמנות", אם כי המהלך עלול לעורר חששות לניגוד עניינים בשל אימפריית העסקים של מאסק. הוא הוסיף כי לא "נדרשים" שכר, תואר או הכרה.

טראמפ התפאר גם בהישגים הכלכליים של כהונתו הראשונה בדבריו ביום חמישי וביקר את הסביבה הכלכלית הנוכחית תחת ממשל ביידן - תוך שהוא משווה את חזונו לארבע השנים הבאות עם מה שסגנית הנשיא קמלה האריס הציגה."אני כאן היום כדי להציג את תוכניתי להציל את ארצנו מהסיוט הזה", אמר טראמפ.

טראמפ פירט שהוא יישם מדיניות אנרגיה שתבטל רגולציות על האנרגיה האמריקאית כדי לחתוך את מחירי האנרגיה בחצי תוך שנה מכניסתו לתפקיד. הוא התחייב לסיים את המנדטים לרכבים חשמליים ולהשיק מסע לצמצום רגולציות. טראמפ דחק שהוא יהפוך את אמריקה ל"בירת העולם לקריפטו וביטקוין". והוא התחייב להפוך את קיצוצי המס שלו משנת 2017 לקבועים ו"לקצץ עוד יותר במסים", תוך שהוא מתפאר במדיניות ה"אפס מס על טיפים" שלו שעוררה גלים בשבועות האחרונים.

 

 

"אני מבטיח מסים נמוכים, רגולציות נמוכות, עלויות אנרגיה נמוכות, שיעורי ריבית נמוכים, גבולות מאובטחים, פשיעה נמוכה, נמוכה, נמוכה והכנסה גואה לאזרחים מכל גזע, דת, צבע ואמונה", אמר טראמפ, וטען שתוכניתו "תביס במהירות את האינפלציה, תוריד במהירות את המחירים ותצית מחדש צמיחה כלכלית נפיצה".

תמיכתו של טראמפ בוועדת היעילות הממשלתית שמטרתה לקצץ בעלויות מגיעה בזמן שההצעות הכלכליות של הנשיא לשעבר זכו לביקורת על הסבירות שהן יגדילו את החוב הלאומי.

בינתיים, גם טראמפ וגם האריס מציגים את הצעותיהם הכלכליות לאמריקאים ככל שהקמפיין מתחמם. ובשבוע הבא, השניים יתעמתו בפעם הראשונה על במת הדיון, שם סביר להניח שנושאים כלכליים יהיו במרכז. ביום רביעי, האריס הציעה מדיניות בעצרת קמפיין בניו המפשייר שמטרתה לעודד יצירת עסקים קטנים ברחבי ארה"ב, תוך שהיא קוראת לעלייה קטנה יותר ממה שהנשיא ביידן הציע במסי רווחי הון. הדחיפה הכלכלית מגיעה בזמן שאמריקאים מזהים נושאים כלכליים כעדיפות עליונה לקראת יום הבחירות, כאשר טראמפ מוביל בקרב אנשים שאומרים שהכלכלה היא גורם עיקרי, על פי סקרים.

"הבחירות האלה יכריעו האם נתגמל את קמלה האריס בבחירה מחדש וארבע שנים נוספות של פשע, אסון כלכלי והשפלה בינלאומית או האם נשנה את הכיוון הזה ונבנה שוב את הכלכלה הגדולה ביותר בהיסטוריה של העולם - שהייתה לנו במהלך ממשל טראמפ", אמר טראמפ.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE