הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לינקין פארק עם שיר חדש וסולנית חדשה: הלהקה מתאחדת שבע שנים אחרי מותו של צ'סטר בנינגטון
התאבדותו של הסולן הותירה את הלקה והמעריצים בעצב עמוק. שבע שנים לאחר מכן, הם מוכנים לשחרר אלבום חדש ולצאת לסיבוב הופעות "עם הערכה עמוקה לחברי הלהקה החדשים והוותיקים"

להקת הרוק האהובה לינקין פארק הודיעה כי היא מתאחדת עם אלבום חדש וסולנית חדשה, כמו גם לסיבוב הופעות - זאת שבע שנים לאחר מותו של הזמר צ'סטר בנינגטון, שהשאירה את הלהקה והמעריצים בצער עמוק.

ההרכב של הלהקה יכלול את החברים המקוריים מייק שינודה, בראד דלסון, דייב 'פיניקס' פארל וג'ו האן, לצד הזמרת אמילי ארמסטרונג מלהקת הרוק הלוס אנג'לסית 'דד סרה', שמצטרפת אליהם כסולנית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לינקין פארק

 

גם כותב השירים והמפיק קולין בריטיין מצטרף ללהקה כמתופף.

ההודעה על האיחוד לוותה בסינגל חדש בשם The Emptiness Machine, שתוך כ-10 שעות מאז שחרורו ליוטיוב הוא צבר למעלה מ-2 מיליון צפיות. צפו והאזינו:

 

 

ב-15 בנובמבר, לינקין פארק תשחרר אלבום חדש בשם From Zero, שיהיה הראשון מאז האלבום משנת 2017 בשם One More Light.

הלהקה גם הודיעה על פרטי סיבוב הופעות עולמי בן שישה תאריכים, שיכלול הופעות בפורום קיה בלוס אנג'לס ב-11 בספטמבר, במרכז ברקליס בניו יורק ב-16 בספטמבר, בארנה ברקליס בהמבורג, גרמניה ב-22 בספטמבר, ב-O2 בלונדון ב-24 בספטמבר, בארנה השראה בסיאול, דרום קוריאה ב-28 בספטמבר, ובקוליסיאו מדפלוס בבוגוטה, קולומביה ב-11 בנובמבר.

בהצהרה, שינודה אמר: "לפני לינקין פארק, שמה הראשון של הלהקה שלנו היה 'זירו'. כותרת האלבום מתייחסת גם להתחלה הצנועה הזו וגם למסע שאנחנו עוברים כעת. מבחינה קולית ורגשית, הוא עוסק בעבר, בהווה ובעתיד - מחבק את הצליל הייחודי שלנו, אך חדש ומלא חיים".

"הוא נוצר עם הערכה עמוקה לחברי הלהקה החדשים והוותיקים שלנו, לחברים שלנו, למשפחה שלנו ולמעריצים שלנו. אנחנו גאים במה שלינקין פארק הפכה לה לאורך השנים, ונרגשים מהמסע שלפנינו".

הוא הוסיף: "ככל שעבדנו יותר עם אמילי וקולין, כך נהנינו יותר מהכישרונות העולמיים שלהם, מחברתם ומהדברים שיצרנו. אנחנו מרגישים מאוד נכונים עם ההרכב החדש הזה והמוזיקה החדשה והמלאת אנרגיה שיצרנו יחד. אנחנו מקשרים בין נקודות המגע הקוליות שהיינו מוכרים בהן ועדיין חוקרים חדשות".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE