הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי סכסוך של שנתיים: נמצא פתרון שמקרב את הרכבת המהירה אל צפון קליפורניה
הפרויקט השאפתני לבניית המסילה שתחבר את סן פרנסיסקו ללוס אנג'לס דרך העמק המרכזי התגבר על אתגר ששם מקלות בגלגלים להתקדמות הבנייה. "ההסדר משקף את המאמצים המשמעותיים עבור הציבור"

הפרויקט השאפתני של הרכבת המהירה בקליפורניה עשה צעד חשוב קדימה עם הסדר שנחתם לאחרונה בין רשות הרכבת המהירה של קליפורניה לעיר בריסביין, ליד סן פרנסיסקו.

ההסדר פותר סכסוך משפטי בנוגע לפיתוח קו הרכבת באזור המפרץ, ומקרב את הפרויקט המיוחל למציאות עבור צפון קליפורניה. ההסכם מתמקד בהרחבה המתוכננת של קו הרכבת של קליפורניה, שמטרתה לחבר בין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו דרך העמק המרכזי.

"ההסדר הזה משקף את המאמצים המשמעותיים של שתי סוכנויות ציבוריות לסלול דרך קדימה לציבור", אמר חבר הדירקטוריון של הרשות, ג'ים ג'ילמטי, בהצהרה ביום חמישי. "זה מקדם אותנו קדימה להביא רכבת מהירה לאזור המפרץ בהקדם האפשרי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדמיה 

 

עיריית בריסביין הייתה מעורבת בסכסוך שנמשך שנתיים עם הרשות על מיקום מתקן התחזוקה הקלהLMF  המוצע בביילנדס, שטח ששימש בעבר כאתר פסולת וחצר רכבות בעיר.

ההסכם כולל שינוי בגודלו של מתקן ה-LMF, עם הקטנתו ביותר מ-50 אקרים כדי למנוע סכסוכים עם תשתיות העיר ופרויקטים עתידיים לפיתוח.

מנהל עיריית בריסביין, ג'רמי דניס, אמר שהוא אופטימי לגבי השיתוף פעולה

"במשך חלק גדול מהשנתיים האחרונות, העיר והרשות עברו על בעיה מורכבת אחרי בעיה מורכבת, ייעצו למומחים והסכימו על דרכי פתרון אחראיים", אמר דניס. "אנו נמשיך להיפגש באופן קבוע בשנים הבאות תוך הכרה בחובתנו להגן על בריאות ורווחת תושבי ביילנדס של בריסביין, הנוכחיים והעתידיים".

ההסדר כולל גם התייחסות לצורך המתמשך בשיתוף פעולה בין הרשות לעיר. שני הצדדים התחייבו לעבוד יחד על הזדמנויות מימון לשיפור הבטיחות והגנה מפני עליית פני הים בביילנדס, שיתמכו בפיתוחי דיור עתידיים עבור עד 2,200 משפחות.

 

הדמיה 

 

אך יעברו כמה שנים לפני שרכבות מהירות יהיו פעילות באזור המפרץ.

הפרויקט המדינתי, שהוצע לראשונה ב-2008, שואף סוף סוף לחבר בין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו דרך עמק המרכז, עם רכבות שמגיעות למהירות של מעל 200 מייל לשעה.

באותה עת, צפו שהפרויקט יהיה פעיל עד שנת 2020 ויעלה 33 מיליארד דולר.

למרות העיכובים והעליות בעלויות שהכבידו על הפרויקט, הושגה התקדמות משמעותית.

כרגע, 119 מיילים של מסילה נמצאים בבנייה בעמק המרכז, חלק מהקטע הראשוני של 171 מייל בין מרסד לבייקרספילד.

העלות המוערכת עבור קטע עמק המרכז בלבד כעת מוערכת ב-35 מיליארד דולר, והמסלול המלא מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו עשוי לעלות פוטנציאלית 100 מיליארד דולר.

סיום קטע עמק המרכז כעת מצופה בין השנים 2030 ל-2033.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE