הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טים וולז ממשיך לחשוף את דעותיו: "המפגינים הפרו-פלסטינים מדברים מכל הסיבות הנכונות"
בן זוגה למירוץ לנשיאות של קמלה האריס גינה את טבח ה-7 באוקטובר מבלי להזכיר את חמאס, ואמר כי המצב לא יכול להמשיך כך – ושארה"ב צריכה להפעיל לחץ על נתניהו

מושל מינסוטה טים וולז, שרץ לצד המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס כסגן שלה, אמר ביום חמישי לרשת NPR במישיגן כי המפגינים נגד ישראל במישיגן "מדברים מכל הסיבות הנכונות".

"אני חושב שאותם אנשים שמדברים בקול רם במישיגן מדברים בכל הסיבות הנכונות. זו משבר הומניטרי. זה לא יכול להימשך ככה, ואנחנו צריכים למצוא דרך שבה אנשים יכולים לחיות יחד בזה", אמר וולז בראיון.

וולז דיבר מעט על המלחמה בעזה מאז שהאריס בחרה בו להיות שותף הריצה שלה באוגוסט. הערותיו בראיון האחרון לאחר שכתב שאל איך ממשלת האריס-וולז תטפל במלחמה בין ישראל לחמאס, הציעו הצצה לתפיסת עולמו בנושא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טים וולז (צילום: AP)

 

"אני חושב שראשית כל, מה שראינו ב-7 באוקטובר היה מעשה אלימות נורא נגד עם ישראל. הם בהחלט, והסגנית אמרה זאת, אני אמרתי זאת, יש להם את הזכות להגן על עצמם, וארצות הברית תמיד תעמוד לצידם", ענה וולז.

בתשובתו, וולז לא הזכיר את חמאס. גם לא התייחס לשישה החטופים, כולל האזרח הישראלי-אמריקאי הרש גולדברג-פולין, שהוצאו להורג בשבוע שעבר על ידי מחבלים נתעבים.

"אנחנו לא יכולים לאפשר את מה שקרה בעזה להמשיך", המשיך וולז. "לעם הפלסטיני יש כל זכות לחיים וחירות בעצמם. אנחנו צריכים להמשיך, אני חושב, להפעיל לחץ כדי להבטיח שנתקדם לקראת פתרון שתי המדינות".

לאחר מכן, וולז הבהיר איפה, לדעתו, ארצות הברית צריכה להפעיל לחץ: על ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו.

"אני חושב שאנחנו בנקודה קריטית כרגע. אנחנו צריכים שממשלת נתניהו להתחיל לזוז בכיוון הזה", אמר וולז. "אמרנו זאת ונמשיך לומר זאת, להשיג הפסקת אש עם החזרת החטופים, ואז לזוז לקראת פתרון שתי מדינות קיימי הוא הדרך היחידה קדימה".

 

 

60% לא
40% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE