הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקלה בדרך: קו הרכבת הקלה של הוואלי קיבל מאות מיליוני דולרים במענק פדרלי
הרכבת הקלה של מזרח סן פרננדו וואלי תחזיר את הרכבות לשדרות ואן נייס. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה בשנת 1952.

נראה כי קו מטרו חדש עומד להגיע לעמק סן פרננדו הודות למענק פדרלי גדול עבור שירות רכבת קלה שיחבר בין ואן נייס לסילמאר. הרכבת הקלה של מזרח עמק סן פרננדו תחזיר את הרכבות לשדרות ואן נייס. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה בשנת 1952. "לפני יותר מ-70 שנה, הקרון האדום האחרון יצא מעמק סן פרננדו ונסע לגרוטאות," אמר חבר מועצת העיר לוס אנג'לס פול קרקוריאן ביום שישי במסיבת עיתונאים שהכריזה על מענק של כמעט 900 מיליון דולר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפקידים אומרים שכ-35,000 אנשים ביום צפויים לנסוע ברכבת החדשה. הם מאמינים שזה יהפוך את הנסיעות למהירות יותר ויוריד מכוניות מהכבישים

 

זה יביא רכבות מודרניות ו-11 תחנות. הקו החדש יתחיל בתחנת מטרו G בואן נייס וינוע צפונה דרך פנורמה סיטי, פקוימה ולבסוף יסתיים בתחנת הרכבת של סילמאר מטרולינק. התומכים אומרים שזה נחוץ לאנשים שחיים ועובדים כאן. "מה זה יכול לעשות ליצור יותר נגישות, יותר אמינות, לא רק יותר השגות יד, אלא יותר אפשרויות תחבורה איכותיות לאנשים העובדים בעמק סן פרננדו," אמר הסנטור אלכס פדילה.

הפקידים הכריזו על מענק של 893 מיליון דולר ממשרד התחבורה של ארצות הברית שיתחיל את בניית הפרויקט.

"זהו אזור שהוזנח מבחינת קיבולת והשקעה בתחבורה מהירה," אמרה ורוניקה ונטרפול, המנהלת בפועל של מנהל התחבורה הציבורית הפדרלית. "זה יהיה קו הרכבת הראשון בלב האזור שקרא לתחבורה ציבורית איכותית יותר במשך זמן רב מאוד."

הפקידים אומרים שכ-35,000 אנשים ביום צפויים לנסוע ברכבת החדשה. הם מאמינים שזה יהפוך את הנסיעות למהירות יותר ויוריד מכוניות מהכבישים.

תאריך הסיום המתוכנן לפרויקט זה נקבע לשנת 2031.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE