הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: ניוסום אוסר לחלוטין על שימוש ב- THC בקנבוס תעשייתי (Hemp)
מושל קליפורניה גווין ניוסום יצא להתקפה ישירה ביום שישי על תעשיית הקנבוס התעשייתי המשגשגת (Hemp) כשהגיש תקנות חירום שיאסרו לחלוטין על THC - תרכובת נמצאת בקנאבוס (Hemp) ממוצרי הקנביס התעשייתי במדינה.

מוצרי קנבוס תעשייתי (Hemp) נמכרים מחוץ לחנויות קנאביס מפוקחות, וניתן לרכוש אותם באינטרנט או בנקודות מכירה קמעוניות כמו תחנות דלק ברחבי המדינה.

ניוסום אמר בהצהרה ביום שישי כי תקנות החירום נדרשו כדי להגן על ילדים. "לא נשב בחיבוק ידיים בזמן שסוחרי סמים מכוונים לילדינו עם מוצרי קנבוס תעשייתי מסוכנים ולא מפוקחים המכילים THC בחנויות הקמעונאיות שלנו," אמר ניוסום. "אנחנו נוקטים פעולה לסגור פרצות ולהגביר את האכיפה כדי למנוע מילדים גישה למוצרי קנבוס וקנאביס מסוכנים אלה."

תקנות החירום ידרשו שלכל מוצרי הקנבוס התעשייתי בקליפורניה יהיה "אפס כמות מדידה של THC כולל", וידרשו שהלקוחות יהיו מעל גיל 21 כדי לרכוש את המוצרים. התקנות עדיין זקוקות לאישור של המשרד לחוק מנהלי של קליפורניה לפני שייכנסו לתוקף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תקנות החירום של ניוסום ידרשו שלכל מוצרי הקנבוס התעשייתי בקליפורניה יהיה "אפס כמות מדידה של THC כולל", וידרשו שהלקוחות יהיו מעל גיל 21 כדי לרכוש את המוצרים

 

קנבוס תעשייתי (Hemp) קרוב מאוד למריחואנה. שניהם צמחי קנאביס אך בעוד שמריחואנה נשארת בלתי חוקית פדרלית, הקונגרס הפך את הקנבוס התעשייתי לחוקי ב-2018. זה אפשר את הפריחה של מוצרי קנבוס תעשייתי שיכולים להיארז במגוון רחב של צורות, מעטי אידוי ומשקאות משכרים ועד לתמציות רפואיות לא משכרות.

תעשיית הקנבוס התעשייתי התפוצצה בפופולריות בשנים האחרונות, הודות לרגולציה הרופפת של הקנבוס התעשייתי שהופכת אותו לזול יותר הן לחברות לייצר והן ללקוחות לקנות את המוצרים בהשוואה לקנאביס מפוקח. חלק מחברות המריחואנה המורשות של קליפורניה עצמה החלו לנטוש את שוק הקנאביס החוקי לטובת ייצור ומכירה של קנבוס תעשייתי.

תעשיית הקנאביס של קליפורניה, קבוצת סחר המייצגת חברות מריחואנה מורשות, פרסמה הצהרה ביום שישי בבוקר שאומרת שתקנות החירום של ניוסום "ייצרו שוק בטוח ושקוף יותר."

"אנו משבחים את פעולתו הנחרצת של המושל ניוסום לטפל במוצרי קנבוס תעשייתי משכרים בקליפורניה, המגנה על בריאות הציבור ומבטיחה שמוצרים מזיקים ולא מפוקחים לא יערערו עוד את חוקי הקנאביס הקפדניים של מדינתנו," נאמר בהצהרה.

המחוקק של קליפורניה ניסה לסגור את תעשיית הקנבוס התעשייתי הצומחת עם חוק מוצע השנה, אך הצעת החוק נתקעה במחוקק בעקבות חששות שהיא תחסום גישה למוצרי קנבוס תעשייתי המשמשים כתרופות מצילות חיים. תקנות החירום של ניוסום שפורסמו ביום שישי נראות כחוסמות גם גישה למוצרי קנבוס תעשייתי רפואיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE