הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וולץ מגנה את ואנס על דבריו בעקבות הרציחות בג'ורג'יה
מושל מינסוטה טים וולץ תקף בחריפות ביום שבת את הערותיו האחרונות של ג'יי די ואנס שפיגועי ירי בבתי ספר הם "עובדת חיים"

תוך כדי הדגשת הישגיו בהגנה ותמיכה בזכויות הקהילה הגאה, מושל מינסוטה טים וולץ תקף בחריפות ביום שבת את הערותיו האחרונות של ג'יי די ואנס שירי בבתי ספר הם "עובדת חיים". "זו עובדת חיים שחלק מהאנשים הם הומוסקסואלים," אמר וולץ במהלך נאום בארוחת הערב הלאומית של קמפיין זכויות האדם 2024 בוושינגטון די.סי. "אבל אתם יודעים מה לא עובדת חיים? הילדים שלנו נורים למוות בבתי ספר."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אתם יודעים מה לא עובדת חיים? הילדים שלנו נורים למוות בבתי ספר". וולץ

 

ארבעה אנשים נהרגו ביום רביעי במהלך ירי בבית הספר התיכון אפלאצ'י בווינדר, ג'ורג'יה, ושמונה תלמידים ומורה אחד נפצעו. ואנס, יום לאחר הירי, כינה ירי בבתי ספר "עובדת חיים" וקרא ליותר אבטחה בבתי ספר. "אני לא אוהב שזו עובדת חיים," אמר ואנס במהלך עצרת בפיניקס, אריזונה ביום חמישי. "אבל אם אתה פסיכופת ואתה רוצה לעשות כותרות, אתה מבין שבתי הספר שלנו הם מטרות רכות. ואנחנו חייבים לחזק את האבטחה בבתי הספר שלנו."

וולץ, שדיבר בפני כ-3,500 איש בארוחת הערב ביום שבת, הדגיש את הישגיו ואת הישגיה של סגנית הנשיא קמלה האריס בתמיכה בזכויות הקהילה הגאה. הוא ציין שהאריס הייתה בין הראשונים לערוך נישואים חד-מיניים במדינה. בזמן שהיה מורה בתיכון בתיכון מנקטו ווסט במינסוטה, וולץ היה היועץ הפקולטטיבי למועדון הברית הגאה-סטרייטית הראשון של בית הספר ב-1999. הוא ציין שאחד התלמידים שעזר להקים את הברית, ג'ייקוב רייטן, היה בארוחת הערב של HRC ביום שבת.

"קל להיות בעל ברית, מה שבאמת חשוב זה לדעת מי יהיה לצדך לעמוד כשקשה," אמר וולץ. לאורך ארוחת הערב של יום שבת, וולץ תקף שוב ושוב את ואנס ואת מועמד הרפובליקנים לנשיאות דונלד טראמפ.

וולץ אמר שטראמפ במהלך כהונתו כנשיא "לא עשה כלום" כדי לעזור לסיים את העוני בקרב ילדים.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE