הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנדריק לאמאר יהיה כוכב מחצית סופרבול 2025
הראפר, שחווה שנה גדולה הודות למריבה עם דרייק שהובילה לשיר הלהיט "לא כמונו", יופיע בניו אורלינס בפברואר

קנדריק למאר יופיע במופע מחצית הזמן של הסופר בול בפברואר הבא בניו אורלינס, כך הודיעו ביום ראשון הליגה הלאומית לפוטבול, רוק ניישן ואפל מיוזיק. זו הפעם השנייה שהראפר מקומפטון, קליפורניה, ישתתף באירוע, אך זו תהיה הפעם הראשונה שלו כמופע הראשי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאמאר הופיע לאחרונה על במת הסופר בול ב-2022, כחלק מהמופע הראשון של האירוע שהתמקד במוזיקת היפ-הופ, בהובלת כוכבי החוף המערבי ד"ר דרה וסנופ דוג, וכן אמינם, 50 סנט ומרי ג'יי בלייג'

 

ההזמנה מגיעה באמצע שנה עמוסה עבור הראפר. מוקדם יותר באביב, למאר ודרייק החליפו מהלומות מילוליות בעימות פומבי מתוקשר, שהוביל לשיר שהך ללהיט של למאר "Not Like Us".

"מוזיקת ראפ עדיין היא הז'אנר בעל ההשפעה הגדולה ביותר עד היום," אמר למאר בהצהרה. "ואני אהיה שם להזכיר לעולם למה. הם בחרו את האדם הנכון."

הליגה הכריזה על למאר כמבצע במהלך יום הפתיחה של העונה, כאשר רוב הקבוצות ישחקו את משחקיהן.

הוא הופיע לאחרונה על במת הסופר בול ב-2022, כחלק מהמופע הראשון של האירוע שהתמקד במוזיקת היפ-הופ, בהובלת כוכבי החוף המערבי ד"ר דרה וסנופ דוג, וכן אמינם, 50 סנט ומרי ג'יי בלייג'.

"קנדריק למאר הוא באמת אמן ומבצע יוצא דופן מדור לדור," אמר ג'יי-זי, מייסד רוק ניישן, בהצהרה. "אהבתו העמוקה להיפ-הופ ולתרבות מעצבת את החזון האמנותי שלו. יש לו יכולת חסרת תקדים להגדיר ולהשפיע על התרבות ברמה הגלובלית. עבודתו של קנדריק חורגת מעבר למוזיקה, והשפעתו תורגש עוד שנים רבות."

 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE