הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרוצח הסדרי מהוליווד שדקר למוות את הדייט של אשטון קוצ'ר – הואשם ברצח נוסף
מייקל גרג'ולו בן ה-48, שזכה לכינוי 'הקורע מהוליווד', כבר נידון למוות בקליפורניה בגין שני מקרי רצח בדרום המדינה – וכעת הוסגר לאילינוי בשל רצח נערה בת 18 בשנת 1993

רוצח סדרתי שקיבל את הכינויים Hollywood Riper ו-Boy Next Door Killer, שכבר נידון למוות בגין שני מקרי רצח בדרום קליפורניה – הוסגר לאילינוי בשל רצח נערה בת 18 בשנת 1993.

מייקל גרג'ולו בן ה-48 הואשם ברצח טרישה פקצ'יו, בת 18, באוגוסט 1993, שנמצאה על ידי אביה מחוץ לביתה בפיירוויו, אילינוי, לאחר שהעבירה ערב עם חברים.

"מייקל גרג'ולו היה חבר לכיתה של אחי הקורבן. מגורי הנאשם היו ממוקמים בלוק אחד ממשפחת פקצ'יו", אמר סגן התובע המדינתי של מחוז קוק, איתן הולנד, לעיתונאים ביום שישי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ימין: תמונת המעצר של מייקל גרג'ולו, שמאל: אשטון קוצ'ר מעיד נגדו 

 

גרג'ולו היה חשוד בחקירה הראשונית, אך לא נקשר לפשע דרך דנ"א עד לאחר שעזב לקליפורניה, שם הוא רצח את אשלי אלרין בת ה-22 ב-2001, ואת מריה ברונו, אם לארבעה, שהחזה שלה נחתך במהלך הרצח שאירע ב-2005.

השחקן אשטון קוצ'ר העיד במשפטו של גרג'ולו על רצח אלרין שהוא היה אמור לאסוף אותה לדייט באותו לילה ב-2001, אך היא כבר נרצחה עד שהגיע לביתה. היא נדקרה 47 פעמים. על פי עדותו, קוצ'ר הגיע לאסוף אותה לדייט, אך עזב כשהיא לא ענתה לדלת.

לכאורה, גרג'ולו ניסה גם לרצוח אישה נוספת באזור לוס אנג'לס ב-2008, מישל מרפי בת ה-26 מסנטה מוניקה.

גרג'ולו היה שכן של כל אחת מהקורבנות בזמן התקיפות, הסיבה לכינוי שלו 'הילד מהבית ליד'.

 

טרישה פקצ'יו מימין, גרג'ולו משמאל

 

בשנת 2019 הוא נמצא אשם בכל האישומים נגדו ברצח של אשלי ומריה, ובניסיון הרצח של מישל, כאשר הטא העה שכן של כל אחת מהקורבנות הללו בזמן התקיפות – הסיבה לכינויו 'הילד מהבית ליד'. בשנת 20021, גרג'ולו נידון למוות בקליפורניה.

גרג'ולו סופסל נאשם ברצח פקצ'יו ב-2011, אך לא הוסגר עד שנידון בקליפורניה.

גרג'ולו נמצא במעצר ללא אפשרות לערבות ואמור לחזור לבית המשפט ב-20 בספטמבר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE