הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלטון ג'ון על האמירה של טראמפ: "צחקתי, חשבתי שזה נפלא"
אגדת הפופ הבריטית התייחס לאופן שבו הנשיא לשעבר כינה את מנהיג קוריאה הצפונית, Little Rocket Man. הוא הוסיף כי הוא מחבב את טראמפ, אך הדגיש כי אינו מביע תמיכה באף אחד

אגדת הפופ הבריטית אלטון ג'ון הודה כי הוא צחק מאוד כאשר שמע שהנשיא לשעבר דונלד טראמפ כינה את מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און כ-Little Rocket Man, בדומה לאחד מהלהיטים הגדולים ביותר של הזמר.

ג'ון העניק ראיון ל'ווראיטי' בפסטיבל הסרטים של טורונטו בשבוע שעבר, שם הוא אמר שהוא חושב שהכינוי שהדביק המועמד הרפובליקני לדיקטטור הצפון קוריאני היה "מצחיק".

"צחקתי, חשבתי שזה היה נפלא", אמר ג'ון. "פשוט חשבתי, ‘כל הכבוד לך, דונלד’… דונלד תמיד היה אוהד שלי, והוא היה בהופעות שלי פעמים רבות, רבות. אז, אני מתייחס אליו בחום תמיד, ואני מודה לו על תמיכתו. כשהוא עשה את זה, פשוט חשבתי שזה היה מצחיק. זה גרם לי לצחוק".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלטון ג'ון ודונלד טראמפ

 

ב-2017, טראמפ וקים החליפו איומים של השמדה בעוד צפון קוריאה ביצעה מספר רב של ניסויי נשק בולטים ששאפו לרכוש יכולות שיגור גרעיניות לעבר שטח ארה"ב.

טראמפ אמר אז שהוא יגרום ל"אש וזעם" על צפון קוריאה וכינה את קים "איש הרקטות הקטן", בעוד קים שאל על שפיותו של טראמפ ואמר שהוא "ירגיע את חולה הנפש של ארצות הברית עם אש".

היחסים ביניהם נראו כמתמתנים ב-2019 כאשר טראמפ הפך לנשיא ארצות הברית הכהן הראשון שנפגש עם דיקטטור של צפון קוריאה. הנשיא לשעבר תיאר מאז את יחסיהם כידידותיים.

"הסתדרתי עם קים ג'ונג-און מצפון קוריאה. זכרו, עברתי את הגבול... האדם הראשון שעשה זאת מהמדינה הזו", אמר הנשיא לשעבר לקהל במהלך העצרת בפנסילבניה בשבוע שעבר.

 

טראמפ נפגש עם מנהיג קוריאה הצפונית

 

ג'ון גם התייחס לבחירות הנשיאותיות הקרובות בארצות הברית, ואמר ל- Variety שהוא לא ישתמש בבמה שלו כדי לומר למי שמגיעים להופעות שלו בעד מי להצביע הסתיו הזה.

"אני לא עולה על הבמה ואומר לאנשים, ‘אתם חייבים להצביע לרפובליקנים, אתם חייבים להצביע לדמוקרטים'. זה לא ענייני איך הם מצביעים. הם באים לראות אותי, ואני כל כך מודה להם על כך", אמר ג'ון. "מה שאני רוצה לומר בזה … יש סכנה, כפי שדיק צ'ייני אמר לפני כמה ימים. אמריקה נמצאת במצב מאוד נפיץ. וזו מדינה שאני אוהב, ותמיד אהבתי, ואני כל כך מודה שהיא הפכה אותי למי שאני".

"אני רק רוצה שאנשים יצביעו למען דברים הוגנים, דברים שחשובים לאנשים: הזכות לבחור, הזכות להיות מי שאתה, ולא לתת לאף אחד אחר לומר לך מי להיות. וזה ממשיך עד לבית המשפט העליון", הוסיף הזמר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE