הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: בתי הספר משנים את מערכת השעות בשל החום הכבד
שירות מזג האוויר הלאומי הזהיר תושבים ומבקרים במחוז לוס אנג'לס כי בתחילת השבוע עלולים להיות תנאי חום מסוכנים עם טמפרטורות של עד 43.3 מעלות, ואפילו עד 45.5 מעלות במערב עמק סן פרננדו ובעמק סנטה קלריטה.

דרום קליפורניה חוותה טמפרטורות שיא ביום ראשון זה היום השלישי ברציפות. שירות מזג האוויר הלאומי מדווח כי במרכז לוס אנג'לס נרשם שיא של 40 מעלות צלזיוס ביום ראשון, שובר את השיא הקודם של 39.4 מעלות משנת 1984. 

כמו כן נרשמו ביום ראשון: 41.1 מעלות בלונג ביץ', שובר את השיא הקודם של 40.5 מעלות משנת 1984, 43.9 מעלות בוודלנד הילס, משווה את השיא הישן משנת 1979, 36.7 מעלות ב-UCLA, משווה את השיא הישן משנת 1984. לונג ביץ' ווודלנד הילס שברו גם שיאי חום קודמים בשבת וקמרילו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכזי קירור וספריות ממוגות הם פתרון לחום הכבד 

 

שירות מזג האוויר הלאומי הזהיר תושבים ומבקרים במחוז לוס אנג'לס כי ביום שני עלולים להיות תנאי חום מסוכנים עם טמפרטורות של עד 43.3 מעלות, ואפילו עד 45.5 מעלות במערב עמק סן פרננדו ובעמק סנטה קלריטה.

גורמים רשמיים ציינו גם את הטמפרטורות הקיצוניות הבאות: מחוז אורנג': צפויות 32.2 עד 41.1 מעלות, הרי סנטה אנה: צפויות 32.2 עד 40 מעלות, עמקי מחוז סן ברנרדינו וריברסייד/האינלנד אמפייר: צפויות 38.9 עד 43.3 מעלות, 

מחוזות רבים הכריזו על ימי לימודים מקוצרים ליום שני, שצפוי להיות היום האחרון של אזהרת החום הקיצוני הנוכחית. מחוז בתי הספר המאוחד של טורנס הודיע על הבאות בפוסט באינסטגרם ביום ראשון אחר הצהריים: "מחוז בתי הספר המאוחד של טורנס הכריז על יום לימודים מקוצר ליום שני, ה-9 בספטמבר, בתגובה לאזהרת החום הקיצוני. כמו מחוזות מקומיים אחרים באזורנו, לרבות מכיתות הלימוד שלנו אין מזגנים, כך שהחלטה זו מעדיפה את בריאותם ובטיחותם של תלמידינו, הצוות והקהילה. הודעות טקסט ואימיילים נשלחו למשפחות עם מידע מפורט לכל בית ספר. תודה על תשומת הלב המהירה והגמישות שלכם."

בערב יום ראשון, אזור הצפון של מחוז בתי הספר המאוחד של לוס אנג'לס הודיע על יום הלימודים המקוצר שלו בפוסט בטוויטר/X: "עדכון מ-@laschools אזור הצפון על גל החום ולוחות זמנים של ימי לימודים מקוצרים בבית הספר היסודי נובל, בית הספר היסודי וודלייק ובית הספר התיכון קנוגה פארק."

עם תנאי החום הללו, גורמים רשמיים אומרים שיש סיכון גבוה למחלות חום מסוכנות, במיוחד עבור ילדים, קשישים, אלה ללא מיזוג אוויר, ואלה שפעילים בחוץ.

עם עליית הטמפרטורות, גורמים רשמיים בלוס אנג'לס דחקו בתושבים לתכנן ולהתכונן כדי למנוע תשישות חום. מרכזי קירור הוקמו ברחבי האזור כדי לספק הקלה לאלה ללא מיזוג אוויר. העיר פתחה את מרכזי הקירור הבאים שיוארכו עכשיו עד יום שני, ה-9 בספטמבר. תושבים יכולים למצוא את מרכז הקירור הקרוב ביותר על ידי חיוג 311, בדיקת אפליקציית Cool Spots LA, או ביקור באתר האינטרנט של ניהול החירום של העיר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE