הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: ילדה בת 4 נהרגה על ידי כלב הפיטבול של המשפחה
דובר מחלקת המשטרה של ויסליה אמר כי לפיטבול לא היה כל היסטוריה של התנהגות אלימה או מעשים אלימים. הכלב נלקח על ידי פיקוח על בעלי חיים והומת באותו ערב לבקשת המשפחה

ביום רביעי, ה-4 בספטמבר, מעט אחרי השעה 20:00 שעון מקומי, שוטרי מחלקת המשטרה של ויסליה נקראו לבית ברחוב ווסט מונטה ויסטה 2300 בעקבות דיווחים על ילדה שהותקפה על ידי כלב, על פי הודעה לעיתונות של המשטרה שפורסמה בפייסבוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיאור בעמוד ה-GoFundMe אמר כי זואי "איבדה את חייה באופן טרגי בגלל התקפת כלב מחרידה" וכי המשפחה "שבורת לב"

הילדה הצעירה זוהתה כ"הנסיכה זואי", על פי עמוד GoFundMe שהוקם כדי לגייס כספים עבור המשפחה. שמה המלא של הפעוטה הוא זואי הוקינס. המשטרה אישרה כי הילדה "רק סיימה לשחות והייתה בתוך הבית כאשר האירוע התרחש", על פי ההודעה. "למרות טיפול רפואי מיידי והעברה לבית החולים, היא לצערנו נפטרה מפצעיה", המשיכה ההודעה. המשטרה ציינה אז כי "חקירה על ידי בלשי פשעים אלימים לא גילתה סימנים של הזנחה או עבירה פלילית." "אירוע קורע לב זה הוא טרגדיה, ומחשבותינו ותפילותינו עם המשפחה בזמן קשה זה במיוחד", נכתב בפוסט.

דובר מחלקת המשטרה של ויסליה אמר כי לפיטבול לא היה כל היסטוריה של התנהגות אלימה או מעשים אלימים. "הכלב נלקח על ידי פיקוח על בעלי חיים והומת באותו ערב לבקשת המשפחה", הוסיפו. 

תיאור בעמוד ה-GoFundMe אמר כי זואי "איבדה את חייה באופן טרגי בגלל התקפת כלב מחרידה" וכי המשפחה "שבורת לב". "בזמן זה של צער בלתי נתפס, אנו מתאחדים כדי לתמוך במשפחה. הכספים שיגויסו באמצעות קמפיין זה ישמשו לכיסוי עלויות הלוויה וטקס האזכרה, ויבטיחו שהיא תקבל פרידה ראויה ומכל הלב", הוסיפה ההודעה שפורסמה בשם הוריה של זואי, אריק ואלכסיס. "בנוסף, כל כסף שיישאר יועבר ישירות להוריה כדי לעזור להקל על הנטל הכלכלי שהם מתמודדים איתו בזמן קשה זה במיוחד", היא המשיכה. "אנא שקלו לתרום לקרן זו אם ביכולתכם לעזור להקל על הקושי עבור משפחתה של זואי ולכבד את זכרה של הילדה הקטנה והיקרה שלנו שנגעה בחיים רבים כל כך. התמיכה, הטוב והתפילות שלכם מוערכים מאוד. תודה על הנדיבות והחמלה שלכם", סיכם הפוסט.

נכון לצהרי יום שבת, עמוד ה-GoFundMe גייס קצת פחות מ-4,500 דולר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE