הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי כמעט שבועיים של חיפושים ביערות: תושבת סרקמנטו אותרה בחיים "מאוד מיובשת ורזה"
הצעירה בת ה-24 עזבה את הקמפינג אליו יצאה עם עוד שלושה חברים בנבדה סיטי, ומאז אבדו עקבותיה והחשש לחייה היה כבד מאוד. 12 ימים לאחר מכן, היא אותרה תשושה – אבל בחיים

תושבת סקרמנטו שהרשויות חיפשו אחריה במשך כמעט שבועיים לאחר שנעלמה ממחנה כרייה ליד נבדה סיטי בחודש שעבר - נמצאה בחיים, כך אמרו קצינים ביום שישי.

אסמרלדה מרי פינדה, בת 24, נראתה לאחרונה בבוקר ה-26 באוגוסט במחנה כרייה ליד הזרם האמצעי של נהר יובה ונחל סוויטלנד בנבדה סיטי, שנמצאת כ-60 מיילים צפונית לסקרמנטו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אסמרלדה מרי פינדה אותרה בחיים אחרי 12 יום 

 

כמעט שבועיים לאחר מכן, משרד השריף אמר שהיא נמצאה בחיים אך הייתה "מאוד מיובשת ורזה". היא נמצאה על שפת התהום ליד נהר יובה ונחל סוויטלנד.

סרג'נט דאסטין מו ממשרד השריף של מחוז נבדה אמר שפינדה שכבה מתחת למבנה בפינה קטנה וצוותי החיפוש שמו לב אליה רק כשהיא ישבה והסתכלה בכיוונם.

"היה לה קשה לדבר, אז לא רצינו ללחוץ עליה לדבר ולא רצינו שתבזבז את האנרגיה המעטה שנותרה לה", אמר סגן מו.

לפי משרד השריף, ביום שבו נראתה לאחרונה, פינדה – שטיילה עם עושה שלושה חברים, עזבה לבדה את אתר המחנה בכוונה לחזור לסקרמנטו אך לא הגיעה לשביל ההליכה.

השוטרים אמרו שהיא זקוקה לטיפול רפואי, ופחות משעה לאחר שאותרה היא הובלה במסוק לבית החולים. מידת פציעותיה ומצבה אינם ידועים.

"משרד השריף והמתנדבים שלנו בחיפוש והצלה כיסו שטח נרחב במהלך החיפושים, ואנו מודים היום שמצאנו אותה בחיים", אמר מו.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE