הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כחודש אחרי התאונה בלוס אנג'לס: בנה של אנג'לינה ג'ולי חושף צלקת על ראשו
פקס בן ה-20 נפצע בסוף יולי בתאונה עם אופניים חשמליים עליהם רכב ללא קסדה, ואושפז בבית החולים. בסוף השבוע האחרון הוא הגיע עם אמו לפרמיירה – עם חיוך וצלקת

קצת יותר מחודש אחרי התאונה הקשה, אנג'ליה ג'ולי התלוותה על ידי בנה פקס בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי של טורונטו – שם הוא חשף לראשונה צלקת על המצח.

הכוכבת בת ה-49 ובנה בן ה-20 הגיעו יחד לפרמיירה לסרט שלה Without Blood, זאת ימים לאחר שהם נראו בפומבי בפעם הראשונה אחרי תאונת האופניים החשמליים והאשפוז שעבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנג'לינה ג'ולי ובנה פקס (צילום: Getty Images)

 

היד של פקס, שסבל מ"טראומה מורכבת" בשל תאונה עם מכונית ב-29 ביולי בלוס אנג'לס – במהלכה לא חבש קסדה, הייתה חבושה מתחת לז'קט החליפה השחורה שלו.

הוא הגיע לאירוע עם אמו כאשר הוא לבוש בצורה קלאסית מאוד, והוסיף זוג משקפי שמש שחורים.

אנג'לינה הגיעה גם כן אלגנטית וקלאסית, עם שמלה שחורה חלקה ללא שרוולים וכפפות תואמות שהגיעו עד למעל המרפקים. השמלה בסגנון זנב דג כיסתה את העקבים התואמים שלה כשהיא צעדה לאורך השטיח האדום.

 

הצלקות על המצח של פקס (צילום: Getty Images)

 

ההופעה של השניים מגיעה כאמור רק ימים לאחר שפקס נראה לראשונה מאז התאונה בסוף יולי. פקס, שיצא אז עם כובע על ראשו, נראה ברוח טובה כשהוא מבלה זמן איכות עם אמו בארוחת צהריים בבוורלי הילס.

אנג'לינה הייתה לצדו של פקס בבית החולים מאז שהתנגש ברכב בשעת שיא באזור לוס פליז שבלוס אנג'לס, כאשר הוא רכב על האופניים ללא קסדה.

מקור אמר ל-TMZ שעדים שגרו בסביבה חשבו בתחילה שפקס מת בתאונה כשמצאו אותו שוכב חסר הכרה על הקרקע. רק כשהגיעו הפראמדיקים למקום, פקס שב להכרה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE