הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קייט מידלטון השלימה את הטיפול הכימותרפי
קתרין, נסיכת ויילס, אמרה ביום שני כי השלימה את הטיפול הכימותרפי שלה ותחדש תוכנית קלה של חובות מלכותיים בחודשים הקרובים

קתרין, נסיכת ויילס, אמרה ביום שני כי השלימה את הטיפול הכימותרפי שלה ותחדש תוכנית קלה של חובות מלכותיים בחודשים הקרובים, חיזוק למשפחה המלכותית הבריטית, שזועזעה מאבחון הסרטן המפתיע שלה מוקדם יותר השנה.

בהצהרה מוקלטת, קתרין אמרה שהיא תחדש את חובותיה "כאשר וככל שתוכל" וכי היא מרגישה טוב ו"מביטה לעתיד". במרץ, קתרין, בת 42, אמרה שיש לה סוג לא מוגדר של סרטן וכי היא בשלבים המוקדמים של כימותרפיה מונעת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קייט מידלטון כפי שצולמה בווימבלדון בחודש יולי

 

ארמון קנזינגטון שחרר סרטון ביום שני, שצולם ביערות נורפולק בחודש שעבר, המציג את קתרין נראית בריאה ביום טיול עם שלושת ילדיה ובעלה הנסיך ויליאם.

"אינני יכולה לומר לכם איזו הקלה זו להשלים סוף סוף את הטיפול הכימותרפי שלי," אמרה. "תשעת החודשים האחרונים היו קשים מאוד עבורנו כמשפחה. החיים כפי שאתם מכירים אותם יכולים להשתנות ברגע ונאלצנו למצוא דרך לנווט במים סוערים ובדרך לא ידועה."

צפוי כי קתרין תקיים מספר קטן של אירועים בחודשים הקרובים, אך היא הזהירה שהמסע שלה להחלמה מלאה הוא ארוך. "למרות שסיימתי את הכימותרפיה, הדרך שלי להחלמה ולהתאוששות מלאה היא ארוכה ואני חייבת להמשיך לקחת כל יום כפי שהוא מגיע."

 

הנסיכה בחודש שעבר עם בני משפחתה

 

ארמון קנזינגטון לא אמר באיזה סרטן אובחנה קתרין או באיזה שלב הוא היה. גם לא אישר באילו אירועים היא תופיע. עם זאת, הארמון אמר שהיא כבר חזרה לעבוד מהבית על הפרויקטים שלה, כולל מחקר על שנות הילדות המוקדמות.

הסרט הראה את הנסיכה חולקת פיקניק ביער וקופצת לתוך ומחוץ לגלים בחוף האנגלי עם בעלה, באחד הסרטונים האינטימיים ביותר שארמון קנזינגטון שחרר על המשפחה עד כה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE