הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
4 שנות מאסר למורה שהציב מצלמה נסתרת בחדר ההלבשה
מורה מושפל מבית ספר תיכון בטנסי התייפח לאחר שנגזרו עליו 4 שנות מאסר על הצבת מצלמה בחדר ההלבשה של הבנות וצילום מתחת לחצאית של תלמידה אחת.

כריסטופר שרול, בן 33, מורה לשעבר למדעים בכיתה ח' ומאמן כדורגל בבית הספר התיכון קליבלנד, הודה באשמת ניסיון לצילום מחמיר בלתי חוקי של קטין באולם בית המשפט במחוז ברדלי ביום שני.

שרול נעצר במרץ 2022 לאחר שתלמידים התלוננו כי מצאו מצלמה בתוך חדר ההלבשה. הסוטה אמר לחוקרי משטרת קליבלנד כי רכש מצלמת ריגול DivineEagle מאמזון והציב אותה בחדר ההלבשה של הבנות לאחר שטען כי קיבל "תלונות" על תלמידים ש"מתעללים ומטרידים". הוא אמר לחוקרים כי היה לוקח הביתה את הצילומים מדי יום ומאחסן אותם במחשב האישי שלו כדי "לבדוק". עם זאת, מנהלי בית הספר אומרים כי מעולם לא קיבלו תלונות על בריונות וכי שרול מעולם לא יידע אותם על אירועים כלשהם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצילום החשאי שלו של תלמידים התרחש במשך יומיים, כאשר 30 קטינות צולמו במצלמה, כולל כמה שהתלבשו

 

הצילום החשאי שלו של תלמידים התרחש במשך יומיים, כאשר 30 קטינות צולמו במצלמה, כולל כמה שהתלבשו, על פי החוקרים.המשטרה נאלצה לסרוק כארבעה מיליון תמונות בכרטיס SD שקשור למכשיר ההקלטה הסודי, כך דווח באתר.החוקרים גם אומרים כי מצאו סרטון שנמחק באחד המכשירים שלו שצילם מתחת לחצאית של תלמידה.

עם מעצרו, הורי תלמידי בית הספר התיכון קליבלנד יודעו מיד על התנהגותו המטרידה של המורה שאז הייתה בגדר חשד. לפני גזר דינו ביום שני, שרול נאלץ להקשיב למספר משפחות של הקורבנות הצעירים שהעידו כיצד מעשיו המגעילים השפיעו על חייהן. "לא היו לה מילים למה שקרה בבית הספר באותו יום כי היא לא ידעה שאנשים יכולים לעשות דברים רעים," אמר הורה לא מזוהה אחד בקול חנוק לבית המשפט. "היא שאלה אותי, 'למה, אמא? סמכתי עליו!'" "אני מבקשת ממך לתת צדק לבתי ולכל הבנות האחרות במקרה הזה כי הן עדיין לא ראו את זה עבור הבנות האלה - ושתבין את ההשפעה שהייתה לזה על הילדים שלנו ואיך זה שינה את חייהם באופן שהם מתמודדים עם מורים אחרים, איך זה משפיע עליהם בבית הספר, ואיך זה משפיע על חייהם האישיים," אמרה אם אחרת.

יועץ עברייני מין ד"ר מייקל אדלר העיד להגנתו של שרול במהלך משפטו כי המחנך המושפל צריך לקבל טיפול ולא מאסר. עם זאת, הורים טענו כי מאז מעצרו, הוא נראה סביב אימון הכדורגל של הבנות וכי נוכחותו בקהילה מטרידה.

שרול גם דיבר בשימוע גזר הדין ביום שני, כאשר הסוטה דומע התנצל בפני הקורבנות ומשפחותיהם. "להורים ולילדיכם, אני מצטער עמוקות. אני יודע שנתתם בי הרבה אמון ואני שברתי את זה, וכל מה שאני יכול אי פעם לומר הוא שאני מצטער," הוא אמר, כשפניו מול ההורים באולם בית המשפט.

שרול גם ייאלץ להירשם כעבריין מין.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE