הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיר אחת עצרה השנה שיא של 153 עברייני מין שהסתננו אל תוך ארה"ב
האחרון מבין העצורים הוא מהגר מהונדורס שכבר גורש מארה"ב אחרי שהורשע באונס תושבת מרילנד, אך הצליח להיכנס שוב למדינה בתאריך שטרם ידוע לרשויות

רשויות ההגירה בבולטימור, מרילנד, עצרו בשנה הפיסיקלית הזו 153 עברייני מין שהם גם מהגרים בלתי חוקיים – כאשר האחרון שבהם הוא גבר מהונדורס שהוגלה מארצות הברית לאחר שהורשע בעבר באונס תושבת מרילנד.

המחלקה לפעולות אכיפה והוצאה לפועל (ERO) תחת רשות ההגירה והמכס של ארצות הברית, ICE, אמרה בשבוע שעבר כי מדאי גאמליאל אמאיה נלקח למעצר ב-29 באוגוסט בפרוור מונטגומרי וילג'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מעבר אל פרסו, טקסס (צילום: Getty Images)

 

"זהו מעצר מכונן עבור ERO בולטימור, מכיוון שהם הבטיחו שיא של 153 עברייני מין שאינם אזרחים שנעצרו באזור הפעולות שלהם במהלך שנה פיסקלית אחת, אך יותר חשוב, יש 153 קורבנות שאינם צריכים לפחד מהטורפים שלהם בזכות קציני ERO", אמר דניאל בייבל, המנהל הבכיר של ERO.

אמאיה נכנס באופן בלתי חוקי לארה"ב בתאריך ובמקום לא ידועים לפני שנים, כך אמרה ICE. ב-8 בינואר 2009, הוא נעצר על ידי משטרת מחוז מונטגומרי והואשם באונס מדרגה שנייה.

הוא הורשע חודשים לאחר מכן ונידון ל-10 שנות מאסר ושלוש שנות פיקוח מבוקר לאחר שחרורו. שנתיים וחצי מהמאסר נדחו על ידי שופט. ICE הגישה בקשת מעצר ב-2010 לרשויות המקומיות ואמאיה הוגלה ב-2013.

 

עבריין המין מדאי גאמליאל אמאיה (צילום: ICE)

 

ב-27 ביולי 2016, אמאיה נתפס בניסיון להיכנס באופן בלתי חוקי לארה"ב על ידי סוכני השמירה על הגבול של ארצות הברית ליד הידלגו, טקסס. הוא הורשע בכניסה בלתי חוקית ב-2017 ונידון ל-30 חודשים בכלא פדרלי באוקלהומה.

הוא הוגלה שוב ב-2018. לאחר מכן הוא נכנס שוב לארה"ב בתאריך לא ידוע.

המעצר האחרון שלו התרחש בחודש שעבר והוא נשאר במעצר בהמתנה להליכי הגירה, כך אמרו הרשויות.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE