הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נוסעי JetBlue יחסכו מעכשיו הרבה מאוד כסף
המדיניות החדשה נכנסה לתקופה לפני מספר ימים, והיא מבטיחה לכל נוסע – בין אם רכש את הכרטיס הבסיסי ביותר או היקר ביותר, כבודת יד למטוס ללא תשלום נוסף

אחד הדברים הכי מעצבנים בטיסות בימים אלו הוא שכמעט כל חברת תעופה, בין אם מדובר באחת זולה או לא, גובה תשלום מנוסעיה עבור כמעט כל דבר, כולל עבור תיק יד.

כך שהמדיניות החדשה של JetBlue היא יותר ממבורכת, שכן חברת התעופה החליטה להתנתק מהמנהג המעצבן ומעתה היא כבר לא מחייבת את לקוחותיה בתשלום עבור מטען יד.

בעבר, נוסעי JetBlue נדרשו לרכוש חבילת כרטיסים יקרה או לשלם תוספת כדי לקחת את חפציהם למטוס. אבל המדיניות החדשה, שנכנסה לתוקף ב-6 בספטמבר, קובעת כי כל נוסע יקבל תיק נשיאה בחינם, ללא קשר לכרטיס שרכש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"תיקי הנשיאה הם חלק חשוב מהנסיעה ללקוחות, וכאשר מוצגת ברירה בין שירות הזוכה בפרסים של JetBlue לבין ההצעה הבסיסית של חברה אחרת, אנו רוצים ש-JetBlue תהיה הבחירה הקלה", אמר מרטי סנט ג'ורג', נשיא חברת התעופה, בהצהרה לתקשורת.

"אנו תמיד מחפשים דרכים להתפתח בהתאם להעדפות הלקוחות. זה מצב win-win כאשר אנו משפרים את חוויית הלקוח ושומרים על ג'טבלו תחרותית בתעשייה שלנו".

החוקים לגבי גודל מטען היד ימשיכו להיות אותו הדבר, אבל זה לא משנה אם רכשת כרטיס Basic Blue, חבילת הטיסה הבסיסית ביותר, או כרטיס מחלקה אחרת. אתם תקבל מטען יד אחד בחינם.

לפני כן, רק בעלי כרטיסי Blue ו-Blue Extra מורשים לשאת תיק נשיאה, בעוד שתיקים לבדיקה דורשים תשלום נוסף של 65 דולר בכל רמה. החברה גם העירה שלמרות שתיק הנשיאה יהיה ללא תשלום לכל הלקוחות החל מהסתיו הזה, אלו שנמצאים בטיסות עמוסות עשויים להידרש לעשות צ'ק אין למטען שלהם, ללא תשלום.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE