הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שלוש תלונות אונס נוספות נגד השחקן ההוליוודי גבריאל אולדס
פרקליטות מחוז לוס אנג'לס מחזיקה בתיק עם 12 אישומים נגד השחקן בן ה-52, שמואשם כי נהג להרשים נשים עם המעמד שלו – ואז להפוך לאלים מאוד כלפיהן

שלוש נשים נוספות התלוננו נגד השחקן ההוליוודי גבריאל אולדס בן ה-52 בטענה שהוא אנס אותן – מה שהוסיף עוד חמישה סעיפי תקיפה מינית לתיק נגדו המטופל על ידי פרקליטות מחוז לוס אנג'לס, מה שמביא את מספר האישומים נגדו ל-12 במעורבות שש קורבנות.

שלוש הנשים החליטו להתלונן לאחר שקראו בחודש יולי על מעצרו, כאשר נשים רבות חשפו סיפורים מזעזעים על פגישות בהסכמה שהפכו לאלימות.

הפשעים המיוחסים התרחשו לכאורה בין השנים 2013 ל-2023.

הנשים האשימו את אולדס, הידוע בעיקר בתפקידו כפט רוברטסון הצעיר בסרט זוכה האוסקר 'העיניים של תמי פיי', בשימוש במעמדו כבוגר אוניברסיטת ייל והיותו שחקן הוליוודי כדי להביא אותן למצב פגיע לאחר שפיתה אותן באפלקיציות היכרויות.

"כל קורבן דיווחה שאולדס פתה אותן לתחושת ביטחון שקרית במפגשים הראשוניים, ואז הפך לאלים מינית ללא חיפוש הסכמתן", נמסר ממחלקת המשטרה של לוס אנג'לס בהצהרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גבריאל אולדס, חשוד במספר מקרי אונס 

 

האישומים כוללים אונס, אונס של אדם שלא בהכרה, עבירות סדום, ותקיפה בכוונה לבצע אונס.

האישומים האחרונים עוסקים בתקיפות שהתרחשו בין 2021 ל-2023 אך הפרקליטים אומרים שהם בוחנים טענות שמתפרשות עד לתקופת לימודיו בייל.

אולדס, ששיחק גם ב'מתחת לאדמה' ו-NCIS, נמצא במעצר בתמורה לערבות של 3.5 מיליון דולר, מאז שנעצר ב-4 באוגוסט.

כאמור, שלוש הקורבנות החדשות יצרו קשר עם המשטרה לאחר שקראו כתבות קודמות על התקיפות המיוחסות לאולדס. כולן היו במערכת יחסים עם השחקן באותה תקופה. הבלש ברנט הופקינס אמר ל'לוס אנג'לס טיימס' שאף אחת מהנשים לא הכירה את השנייה, אך חלקן עבדו בתעשיית הבידוק.

תובעים טענו שהתקיפות התרחשו בביתו של אולדס, אחת בבית אחד הקורבנות, ובמלון בלוס אנג'לס.

החקירה נגד השחקן החלה בינואר 2023 לאחר שאישה בת 41 דיווחה על אונס בביתה בלוס אנג'לס. לאחר מכן, הבלשים שמעו על שני מקרים נוספים מנשים שהגישו טענות דומות החוזרות לשנת 2013.

"שמענו את אותה סיפור שוב ושוב. מר אולדס התחיל מקסים, אך לאחר מכן השתמש באלימות ברוטלית", אמר הבלש הופקינס.

"חלק מהניצולות סבלו בשקט שנים רבות לפני שמצאו את הכוח לדבר", הוא הוסיף. "עכשיו, כשהוא מחוץ לרחובות, אנו רוצים לוודא שכולן יכולות להישמע".

אולדס אמור להופיע בבית המשפט ב-25 בספטמבר. אם יורשע הוא עשוי להיכלא לעשורים בכלא המדינה.

"מר אולדס הכחיש בתוקף את כל ההאשמות. הוא נחוש בטענתו שבכל עת כל קשר מיני שהיה לו עם המתלוננות היה בהסכמה. עובדה שההגנה מתכוונת להוכיח בבית משפט", כתב בהצהרה עורך דינו של אולדס, לאונרד לוין.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE