הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברי Walmart+ יכולים כעת לקבל מזון בהנחה מבורגר קינג
הקמעונאית הכריזה לאחרונה על שותפות חדשה מסוגה עם ענקית המזון המהיר, המאפשרת לחברי +Walmart לקבל 25% הנחה על כל הזמנה שנעשית דרך אפליקציית BK

לחברי +Walmart יש כעת גישה להנחות על מזון מ-Burger King. הרשת הקמעונאית הכריזה לאחרונה על שותפות חדשה מסוגה עם ענקית המזון המהיר, המאפשרת לחברי +Walmart לקבל 25% הנחה על כל הזמנה שנעשית דרך אפליקציית BK. החל מחודש זה, חברים יכולים גם לקבל וופר אחד חינם כל שלושה חודשים עם רכישה, על פי הודעה לעיתונות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וול מארט מציגה את ההטבות הנוספות כאמצעים לחיסכון בעלויות עבור חברים שלא תמיד יש להם זמן לבשל

 

חברי +Walmart יצטרכו לקשר את החברות שלהם לחשבון Royal Perks של Burger King כדי לממש את ההטבות. וול מארט מציגה את ההטבות הנוספות כאמצעים לחיסכון בעלויות עבור חברים שלא תמיד יש להם זמן לבשל.

"אנו בטוחים שהחברים שלנו יקבלו בברכה את החיסכון הנוסף, ואנחנו נרגשים לשתף פעולה עם מותג מוכר כמו Burger King כדי להציע הטבה זו," אמרה ונסה ייטס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת כללית של +Walmart.

חברות ב-+Walmart עולה 12.95 דולר לחודש או 98 דולר לשנה וכוללת משלוח וחלוקה חינם להזמנות Walmart, גישה לתוכנית Paramount+ עם תמיכת פרסומות, הנחות על מחירי דלק ועוד.

"אנחנו נרגשים להצטרף לתוכנית +Walmart כשותף האוכל הראשון אי פעם ומצפים לספק לחברי +Walmart עוד יותר חיסכון על המועדפים שלהם בגריל להבה ב-Burger King," אמר פט אוטול, מנהל השיווק הראשי של Burger King צפון אמריקה, בהצהרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE