הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המחסנים הדיסקרטיים בקליפורניה שמוכרים מחדש פריטים של Costco ו-Target ממש בזול
נכון, צריך לנסוע ולחפש, אבל אם אתם פועלים בתקציב מוגבל ומחפשים בגדים ומכשירי חשמל ממותגים במחיר נמוך יותר מערכם הקמעונאי, זה בהחלט שווה את המאמץ

באופן דומה, חסר צבע, וחסר ייחוד, המחסנים יושבים מחוץ לערים שוקקות כמו סן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, ממתינים בסבלנות לקונים שישוטטו במעברים העמוסים שלהם, מלאים בכל דבר משואבי אבק ועד לתיבת נגינה אקראית מדי פעם. עבור הבלתי מנוסים, לסנן דרך סערת הצריכה האמריקאית הזו יכול להרגיש מציף - אבל אם אתם פועלים בתקציב מוגבל ומחפשים בגדים ומכשירי חשמל ממותגים במחיר נמוך יותר מערכם הקמעונאי, זה בהחלט שווה את המאמץ.

בכל רחבי המדינה, ישנם מספר מחסנים כאלה, או חנויות עודפים, המוכרות מחדש מלאי עודף, פריטים שהופסק ייצורם ומוצרים שהוחזרו מקמעונאים גדולים כמו Target ו-Costco בהנחה. כמה מהם נמצאים באזור המפרץ, אבל רבים מהם מרוכזים בשולי דרום קליפורניה, שם הם מציעים מבחר ייחודי ומתחלף של מלאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Twice as Nice בסן ברונו, קליפורניה

 

Twice as Nice, רשת מקומית עם סניפים ב-Half Moon Bay ו-San Bruno, אינה יוצאת מן הכלל. היא מוכרת כל דבר מכשירי חשמל ביתיים ועד ציוד חזרה לבית הספר, ולעתים קרובות מציעה מוצרי מותג בהנחה של 50%, כך סיפרה סדנה טרקסלר, הבעלים והמפעילה של Twice as Nice. 

חמיה בן ה-83 של טרקסלר פתח את הסניף הראשון ב-Half Moon Bay, והיא ובעלה, ג'וש טרקסלר, מנהלים כעת את זה שבמרכז San Bruno. הם בדרך כלל מציעים הצעות על עודפי Costco באינטרנט, לפעמים קונים עד חמש או שש משטחים של סחורות. למרות שהיא נמכרת מחדש לקהילה הסובבת במחיר זול, הסחורה אינה פגומה, היא הסבירה - הסיבה היחידה שהפריטים נמסרים מלכתחילה היא שהאריזות שלהם מעוכות או קרועות ולא ניתן להחזירן למדפים. באופן כללי, הרעיון הוא לסרוק את אתרי החיסול האלה ו"למצוא עסקה טובה ולהעביר אותה הלאה" ללקוחותיה, היא אמרה.

למרות שנציגי Costco לא הסבירו כיצד התהליך עובד, ייתכן שנקודות מכירה מסוג זה מסייעות בהפחתת בעיה סביבתית משמעותית.

לפי מאמר משנת 2024 שנכתב על ידי א. שאג'י ג'ורג', מומחה לטכנולוגיית מידע ותקשורת שחקר את עליית המסחר האלקטרוני, סחורה בשווי 800 מיליארד דולר מוחזרת בארה"ב מדי שנה, יוצרת "משבר" בממדים אדירים. למרות שרוב הסחורה הזו חדשה ולא משומשת, 9.5 מיליון פאונד ממנה מגיעים למטמנות מדי שנה. היחס הרשלני של החנויות למדיניות ההחזרות, בשילוב עם הנגישות הגבוהה של הקניות המקוונות וחוסר המודעות, הוא כתב, בסופו של דבר מניעים התנהגות צרכנית בזבזנית זו.

אולם, דרומה יותר ליד סן דייגו ולוס אנג'לס, ישנן חנויות רבות שנראה כי נותנות חיים שניים למלאי השכוח.

 

Costless Wholesale באורנג', קליפורניה. Costless Wholesale באורנג', קליפורניה.

 

Costless, שמוכרת כל דבר ממוצרי מזון של Kirkland ועד רחפנים בהנחה של עד 98%, היא רק חנות אחת שטוענת להיות זולה בהרבה מ-Costco. יש גם את Jona's Outlet באזור סנטה פה ספרינגס, שמוכרת כמעט באופן בלעדי פריטים מ-Target (דובר Target בריאן הרפר-טיבלדו לא אישר אם Jona's Outlet היא מוכרת רשמית עד מועד הפרסום). בפנים, היא מציעה מגוון של כיסאות בסגנון אמצע המאה, יחד עם נעליים ב-3 דולר ומנורות שולחן מפליז. קמעונאים דומים אחרים כוללים את Dave's Wholesale בצ'ולה ויסטה, שנראה כי מוכרת את אותו מותג של כיסאות בוקלה בכמעט 100 דולר פחות מאשר ב-Costco. רהיטים כמו כורסאות עור - שעולות 700 דולר - נמכרים גם יד שנייה באתר האינטרנט שלה ב-533 דולר.

 

פנים חנות GTM בלמון גרוב, קליפורניה. פנים חנות GTM בלמון גרוב, קליפורניה.

 

GTM Discount General Stores - שעומד בצורה מתאימה ל"Get the Money" (השג את הכסף) - היא רשת גדולה נוספת שמוכרת מחדש מגוון של מוצרי עודפים ממותגים גדולים כמו Costco בהנחה של עד 70%, לפי אתר האינטרנט שלה. המחסנים שלה בדרום קליפורניה מוכרים כ-20,000 פריטים ויש להם יותר מ-200 ספקים, מקבלים משלוחים מרובים חמישה ימים בשבוע. למרות שרבות מנקודות המכירה הללו פתוחות לציבור, שעות הפעילות של חלקן מוגבלות. Jona's, למשל, פתוח רק בימי חמישי מ-21:00 עד 13:00 וביום ראשון מ-7:00 עד 14:00.

מייקל טוהי, מנהל ReMart, "חנות אקולוגית" הממוקמת באנהיים, שפך אור נוסף על התהליך. המחסן הצנוע שלו, שמוכר מחדש סחורה מקמעונאים גדולים כמו אמזון, Target ו-Costco, בעצם מחלץ אותה מהטוהר הקמעונאי ומפיץ אותה מחדש להמונים.

 

Dave's Wholesale בצ'ולה ויסטה, קליפורניה. Dave's Wholesale בצ'ולה ויסטה, קליפורניה.

 

צוות העובדים שלו קונה מכולות של פריטים שהוחזרו שמגיעים למחסנים של Costco במירה לומה ואונטריו, הוא הסביר. לאחר מכן, הם בודקים ומשפצים פריטים כך שיהיו שמישים. בגדים, הוא אמר, יחד עם מכשירי חשמל, נמכרים בדרך כלל במהירות. באופן כללי, המלאי עולה לצרכנים בערך 20-40% פחות ממה שהיית משלם ב-Costco, אבל אם מוצרים יושבים על הרצפה זמן רב מדי, הם יקבלו הנחה נוספת אחרי 30 עד 45 יום, הוא הסביר. כעת, הם מקווים להתרחב ולפתוח עוד מספר מיקומים ברחבי קליפורניה. אבל עבור מנהלים כמו טוהי, זה יותר מאשר רק הכסף.

"אם אנחנו יכולים לקחת את הטוסטר הזה ופשוט לשפץ אותו, לנקות אותו, ולגרום לו לעבוד" כך שהוא יישאר מחוץ למטמנה למשך זמן מה ארוך יותר, הוא אמר, "אז אנחנו מרגישים שאנחנו עושים את חלקנו."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE