הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיילור סוויפט תומכת בקמלה האריס דקות אחרי העימות: "החלטתי"
"אני אצביע לקמלה האריס וטים וולץ בבחירות לנשיאות 2024. אני מצביעה ל-@kamalaharris כי היא נלחמת עבור הזכויות והמטרות שאני מאמינה שצריכות לוחם שיגן עליהן" כתבה סוויפט באינסטגרם

טיילור סוויפט אמרה ביום שלישי שהיא מצביעה לסגנית הנשיא קמלה האריס, מה שהפתיע מעטים מאוד שעקבו אחר נטיותיה הפוליטיות בעבר.

כמו רבים מכם, צפיתי בדיון הערב"היא כתבה בעמוד האינטגרם שלה, "אם עוד לא עשיתם זאת, עכשיו זה זמן מצוין לחקור את הנושאים שעל הפרק ואת העמדות שהמועמדים האלה נוקטים בנושאים החשובים לכם ביותר. כבוחרת, אני מקפידה לצפות ולקרוא כל מה שאני יכולה על המדיניות והתוכניות המוצעות שלהם למדינה הזו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עשיתי את המחקר שלי, ועשיתי את הבחירה שלי. המחקר שלכם הוא כולו שלכם לעשות, והבחירה היא שלכם לעשות

 

"לאחרונה הובא לידיעתי שבינה מלאכותית יצרה דמות שלי שתומכת באופן מזויף במירוץ הנשיאותי של דונלד טראמפ פורסמה באתר שלו. זה באמת עורר את הפחדים שלי סביב בינה מלאכותית, והסכנות של הפצת מידע מוטעה. זה הביא אותי למסקנה שאני צריכה להיות שקופה מאוד לגבי התוכניות האמיתיות שלי לבחירות אלה כבוחרת. הדרך הפשוטה ביותר להילחם במידע מוטעה היא עם האמת.

אני אצביע לקמלה האריס וטים וולץ בבחירות לנשיאות 2024. אני מצביעה ל-@kamalaharris כי היא נלחמת עבור הזכויות והמטרות שאני מאמינה שצריכות לוחם שיגן עליהן. אני חושבת שהיא מנהיגת ביד יציבה ומוכשרת ואני מאמינה שנוכל להשיג הרבה יותר במדינה הזו אם ננוהל על ידי רוגע ולא כאוס. התעודדתי והתרשמתי כל כך מבחירתה בחבר לריצה @timwalz, שעמד על זכויות הלהט"ב+, הפריה חוץ-גופית, וזכותה של אישה על גופה במשך עשורים.

עשיתי את המחקר שלי, ועשיתי את הבחירה שלי. המחקר שלכם הוא כולו שלכם לעשות, והבחירה היא שלכם לעשות. אני גם רוצה לומר, במיוחד למצביעים בפעם הראשונה: זכרו שכדי להצביע, אתם חייבים להיות רשומים! אני גם מוצאת שהרבה יותר קל להצביע מוקדם. אקשר היכן להירשם ולמצוא תאריכים ומידע על הצבעה מוקדמת בסטורי שלי.

באהבה ותקווה, טיילור סוויפט

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE