הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיירת חוף קטנה בקליפורניה הפכה ליעד תיירותי מבוקש בין לילה
כפר חוף קליפורני עם רק כמה מאות תושבים, שבו כביש 1 משמש גם כרחוב הראשי, הפך לחביב על מטיילים כמעט בן לילה כאשר עיתונים נוהרים לשבח את המסעדה המשגשגת שלו עם כוכבי מישלן, אכסניות בוטיק וקרבה ליקבים

כפר חוף קליפורני עם רק כמה מאות תושבים, שבו כביש 1 משמש גם כרחוב הראשי, הפך לחביב על מטיילים כמעט בן לילה כאשר עיתונים נוהרים לשבח את המסעדה המשגשגת שלו עם כוכבי מישלן, אכסניות בוטיק וקרבה ליקבים.

אלק זכה להערכה במשך עשורים - כאשר עיתון מאזור המפרץ כינה אותו "עיירה קטנה ומקסימה ששכח אותה הזמן" עוד בשנת 1996 - אך ככל שהשנים חולפות, הקסם סביב הקהילה הלא מאוגדת כשלוש שעות צפונית לסן פרנסיסקו רחוק מלדעוך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מגזין Travel + Leisure הכתיר את אלק כ"עיירת האוכל והיין הקטנה הטובה ביותר באמריקה"

 

באותו יום בשבוע שעבר שאתר החדשות מסן פרנסיסקו SFGATE פרסם כתבה על Harbor House, מסעדה עם שני כוכבי מישלן בעיירה, מגזין Travel + Leisure הכתיר את אלק כ"עיירת האוכל והיין הקטנה הטובה ביותר באמריקה".

כדי להיות זכאית, עיירה הייתה צריכה להיות עם פחות מ-25,000 תושבים תוך שהיא מספקת פעילויות מושכות, מקומות לינה ו"סיבה עדכנית לבקר". עם בציר הענבים באזור ומזג האוויר הטוב ביותר מעבר לפינה, המגזין ממליץ שהסתיו הזה הוא הזמן המושלם להרפתקה.

המדריך משבח את המאחז של מנדוסינו על מעלותיו הטיפוסיות. מקומות הלינה Sacred Rock Inn, Elk Cove Inn & Spa ו-Harbor House Inn זוכים כל אחד להכרה בשל קרבתם לאוקיינוס השקט, בעוד שיקבים בעמק אנדרסון (חצי שעה משם מעבר לרכס הרים) נבחרים כפעילות מובילה בזמן השהייה בעיר. Travel + Leisure מדגיש כמה חנויות הנעות מהקלאסי (The Elk Store) למודרני (Matson Mercantile) ומייעץ לקוראים לשכור רכב כדי לבקר בעיירה המרוחקת מכיוון ששירות המוניות ומסלולי האוטובוסים אינם אמינים.

בעוד שזרים מוצאים עניין באוכל, היין והלינה של אלק, חלק מהמקומיים נהנים מעיסוק אחר: דיון מקוון על אילו חיות הסלעים מול חוף העיירה מזכירים הכי הרבה. ותודה מיוחדת ל"סלע החולדה" של אלק.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE