הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתרי ההימורים מוכיחים: האריס ניצחה את טראמפ בעימות הנשיאותי
טבלאות ההימורים הראו מהפך לטובתה של המועמדת הדמוקרטית, שבתום העימות בשידור החי היא הובילה על טראמפ

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הסגנית קמלה האריס, ראתה את טבלאות ההימורים מתהפכים לטובתה לאחר העימות מול יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ.

האריס וטראמפ נפגשו פנים מול פנים בדיון הראשון שלהם, וכנראה גם היחיד, בפילדלפיה, פנסילבניה בליל שלישי, וקיבלו את ההזדמנות לגייס תומכים מתנדנדים כאשר הסקרים מצביעים על כך שהמירוץ הוא צמוד מאוד במדינות הקרב המכריעות. הם דנו בנושאים החל מהכלכלה ועד הפלות וישראל, והציגו את עמדותיהם לבוחרים פחות מחודשיים לפני יום הבחירות.

הסיכויים בהימורים השתנו לטובת האריס לאחר הדיון, כך לפי שני אתרי הימורים.

BetOnline ראו מהפך שכן קודם לכן טראמפ הוביל בהימורים, אך אחרי העימות הסיכויים עברו לטובתה של האריס. נכון ליום שלישי בשעות הערב המאוחרות, סגנית הנשיא החזיקה ביתרון קל של עשר נקודות באופן הספירה של האתר, מה שמסמן שינוי משמעותי לעומת שעות הבוקר של אותו היום, כאשר ההימורים נתנו לטראמפ יתרון של 20 נקודות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

רק דקות לפני העימות, 50.9 אחוז מההימורים היו על האריס. אולם, נכון לשעה 11 בלילה, 54.4 אחוז מההימורים הצביעו כי האריס תנצח בבחירות בנובמבר.

"זה בהחלט הרגיש כאילו קמלה האריס שלטה בעימות הערב, והקהל המהמר הגיב באחדות", אמר ג'וש ברטון, דובר BetOnline, בהצהרה שניתנה ל'ניוזוויק'.

בינתיים, מקור הימורים נוסף, Polymarket, הראה גם הוא תזוזה בסיכויים לטובת האריס. לאחר הדיון, הם נתנו לשני המועמדים, האריס וטראמפ, סיכוי של 49 אחוז לנצח בבחירות.

בשעה 8 בערב, שעה לפני שהדיון התחיל, הם הראו שלטראמפ יש סיכוי של 52 אחוז לנצח, עם האריס עם סיכוי של 46 אחוז.

למרות שאתרי ההימורים הראו שהאריס היא זו שניצחה בעימות הנשיאותי, עדיין לא ברור עד כמה זה עשוי לעזור להאריס בסקרים, שלאחרונה היו לטובתו של טראמפ, בעיקר מבחינה אלקטורלית.

יו"ר מסע הבחירות של האריס, ג'ן או'מאלי דילון, כתבה בהצהרה זמן קצר לאחר שהדיון הסתיים שהאריס מוכנה לנהל עימות שני נגד טראמפ באוקטובר.

"תחת האורות הבהיקים, העם האמריקאי קיבל אפשרות לראות את הבחירה שתעמוד בפניו הסתיו הזה בקלפי: בין להתקדם קדימה עם קמלה האריס, לבין לחזור אחורה עם טראמפ", אמרה יו"ר מסע הבחירות דילון. "זה מה שהם ראו הלילה ומה שהם אמורים לראות בדיון שני באוקטובר. סגנית הנשיא האריס מוכנה לדיון שני. ומה עם דונלד טראמפ?".

טראמפ, לעומת זאת, אמר שהאריס רוצה דיון שני "כי היא הפסידה".

"אם ניצחת בדיון, אני כזה חושב שאולי לא אמור לעשות את זה. למה אני צריך לעשות דיון נוסף? היא מיד אמרה שאנחנו רוצים עוד אחד. אתה יודע מה קורה? כשאתה מתאגרף ואתה מפסיד, אתה מיד רוצה קרב חדש", הוא אמר ברשת פוקס ניוז, והוסיף שהוא יהיה פתוח לרעיון אם זה יהיה ב"רשת הוגנת".

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE