הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סלינה גומז מגלה ש"אינה יכולה ללדת", אך נותרת אופטימית לגבי הקמת משפחה
השחקנית והזמרת בת ה32 אומרת שהיא מתכננת להפוך לאם עד גיל 35 ושכנראה תפנה לפונדקאות או אימוץ.

"מעולם לא אמרתי את זה, אבל לצערי אני לא יכולה לשאת את ילדיי בעצמי," חשפה השחקנית, הזמרת ומנהלת מותג היופי בת ה-32 בכתבת שער של ואניטי פייר באוקטובר. "יש לי הרבה בעיות רפואיות שיסכנו את חיי ואת חיי התינוק. זה היה משהו שהייתי צריכה להתאבל עליו זמן מה."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"חשבתי שזה יקרה כמו שזה קורה לכולם. [אבל] אני במקום הרבה יותר טוב עם זה עכשיו. אני רואה בזה ברכה שיש אנשים נפלאים שמוכנים לעשות פונדקאות או אימוץ"

 

ביולי, גומז קיבלה את מועמדותה הראשונה לאמי בקטגוריית משחק על תפקידה כמייבל מורה בקומדיה של הולו "Only Murders in the Building". הרב-תחומית שגדלה בדיסני מופיעה גם ב"אמיליה פרז", מחזמר בספרדית, עם זואי סלדנה - שצפוי לצאת בנובמבר בבתי קולנוע נבחרים ובנטפליקס.

"זה לא בדיוק הדרך שדמיינתי את זה," אמרה, בהתייחסה להקמת משפחה. "חשבתי שזה יקרה כמו שזה קורה לכולם. [אבל] אני במקום הרבה יותר טוב עם זה עכשיו. אני רואה בזה ברכה שיש אנשים נפלאים שמוכנים לעשות פונדקאות או אימוץ, שהן שתי אפשרויות גדולות עבורי."

לפני מערכת היחסים הנוכחית שלה עם המשתף פעולה והמפיק הפורה בני בלנקו, גומז הייתה רווקה במשך חמש שנים. תקופה זו, היא אומרת, עזרה לה לתת עדיפות למשפחה וגרמה לה להעריך כיצד היא יכולה להקים משפחה משלה.

השחקנית מ"מכשפי וויברלי פלייס" דיברה על נושא ההיריון עם רולינג סטון עוד ב-2022, ואמרה אז שהתרופות הביפולריות שלה הפכו את נשיאת ילד לבלתי סבירה והוסיפה: "זה דבר מאוד גדול ונוכח בחיי... איך שאני אמורה להביא אותם [ילדים], אני אביא."

בשנות ה-20 שלה, המבצעת הייתה בארבעה מרכזי טיפול לבריאות הנפש שלה. עד 2019, היא אובחנה עם הפרעה ביפולרית לאחר שחוותה אפיזודה של פסיכוזה.

"אני חושבת שכשהתחלתי להגיע לתחילת שנות ה-20 שלי זה כשזה התחיל להיות באמת חשוך, כשהתחלתי להרגיש שאני לא בשליטה על מה שאני מרגישה, בין אם זה היה באמת נהדר או באמת רע," אמרה גומז לרולינג סטון. "יש משהו מעליי שאולי זה הביפולרי שלי שבמידה מסוימת שומר עליי צנועה - בדרך אפלה."

בנוסף למאבקיה עם הפרעה ביפולרית, גומז נאבקה בזאבת. ב-2017, גומז עברה השתלת כליה כתוצאה מהמחלה האוטואימונית הכרונית. למרות חיים שלמים של בעיות בריאות, הזוכה בפרס השחקנית הראשית בפסטיבל הסרטים קאן 2024 אומרת שהיא נשארת אסירת תודה ונלהבת לגבי העתיד.

"אני נרגשת לראות איך המסע הזה ייראה, אבל הוא ייראה קצת אחרת. בסופו של דבר, לא אכפת לי. זה יהיה שלי. זה יהיה התינוק שלי," אמרה גומז.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE