הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כנופייה ונצואלית השתלטה על מלון בטקסס – והבעלים עומד בפני משפט
בשנתיים האחרונות בוצעו כמעט 700 קריאות על פעילות פלילית בבית הארחה באל פאסו, כאשר סרטונים ממצלמות אבטחה מראים עבריינים עם כלי נשק מסתובבים חופשי במסדרונות המלון

בעל מלון בטקסס מתמודד עם צעדים משפטיים שננקטו נגדו בשל פעילות פלילית אלימה כולל חשודים שהם חברים בכנופייה הוונצואלית טרן דה ארגואה, או TdA, שבחודשים האחרונים הופכת לדומיננטית ברחובות ארצות הברית.

התנאים בתוך המתחם באל פאסו מתוארים במסמכי בית המשפט כמחפירים. ראיות וידאו שהוצגו בבית המשפט מראות אנשים שנראה כי הם חוגגים במסדרונות המלון, משתמשים בנשקים ומתעסקים באלימות מול ילדים.

כמו כן, נראה בצילומים שלפחות כדור אחד נורה מנשק, נשק משמש לאיום על אחרים, גברים נושאים סכינים, וגבר עם גרזן תוקף אנשים וגורם נזק לרכוש המלון, הכל בנוכחות איש הביטחון של המקום. תמונות מצילומי האבטחה כנראה מראות גם תקיפה חמורה שאירעה ב-16 ביוני 2024.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד ממצלמות האבטחה של המלון

 

ההוכחות בווידאו מוסיפות לזרקור על פעילות הכנופיה לאחר שצילומים שהופיעו ברשת מראים את טרן דה ארגואה פושטת על מתחם דירות באורורה, קולורדו.

למלון באל פאסו הוטל צו ביניים וצו איסור פעילות זמני על ידי עורך הדין של המחוז בעקבות האשמות בפעילות החשודה של הכנופייה הוונצואלית ודיווחים על סחר במין.

עתירה שהגישה עורכת הדין כריסטינה סנצ'ז, מכוונת נגד מלון גייטווי ברחוב 104 S. Stanton במרכז העיר אל פאסו ובעליו, הווארד יון, בגין הפסקת מטרד ציבורי ובקשה לצו סגירה זמני, צו ביניים.

מסמכי בית המשפט שמראים שבשנתיים האחרונות, המשטרה קיבלה 693 קריאות לחקור פעילות פלילית בתוך המלון.

המסמכים טוענים שהמלון פעל שש שנים ללא תעודת כיבוד תקפה, מה שמפר את התקנות העירוניות. יתרה מכך, נאמר שהבניין נכשל לפחות בשלוש בדיקות של מחלקת הכבאות של אל פאסו מאז יולי.

הפעולה המשפטית שואפת לטפל בבעיות אלו, כאשר המלון הפך לכאורה למרכז לפעילויות בלתי חוקיות שמהוות סיכון משמעותי לבטחון הקהילה. למרות שתעודת הכיבוד הראשונית של הבעלים הונפקה במאי 2018, נראה שהיא פגה בנובמבר של אותה שנה, ומאז לא הונפקה תעודה חדשה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE