הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תאונה בין מטוסים בשדה"ת הבינלאומי באטלנטה: "רעשים מפחידים של מתכת ופיצוצים חזקים"
על פי ההודעה של רשות התעופה הפדרלית, מטוס איירבוס שהיה אמור להמריא לטוקיו פגע בזנב המטוס של טיסת אנדוור אייר ללואיזיאנה – כאשר כמעט 300 בני אדם היו על שני כלי הטיס

רשות התעופה הפדרלית פרסמה כי איירבוס A350 של דלתא וג'ט בומברדייה CRJ900 של אנדוור התנגשו זה בזה בבוקר של יום שלישי על המסלול בשדה התעופה באטלנטה.

ה-FAA אמרה בהצהרה ל'פוקס ניוז' כי "בזמן שטיסת דלתא איירליינס 295 הייתה במסלול לקראת המראה בנמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה, קצה הכנף שלה פגע בזנב של טיסת אנדוור אייר 5526".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס אנדוור אייר שנפגע 

 

"האיירבוס A350 של דלתא היה בדרכו לטוקיו. הבומברדייה CRJ900 של אנדוור היה בדרכו ללפיאט, לואיזיאנה", הוסיפה הרשות. "ה-FAA תחקור את התקרית, שאירעה בחיתוך של שני מסלולי נסיעה בערך בשעה 10:10 לפי שעון מקומי ביום שלישי, ה-10 בספטמבר".

תמונות שפורסמו ברשתות החברתיות מראות נזק כבד לזנב של אחת המטוסים, כאשר אחת מהכנפיים האנכיות האחוריות שלה נראה כאילו נותק מהמטוס.

 

 

"ובכן, זה היה מפחיד. נסיעה לקראת הטיסה מאטלנטה ללואיזיאנה ומטוס אחר נראה כאילו חתך את אחורי המטוס שלנו", פרסם ג'ייסון אדמס, מטאורולוג ב-WFTS, ברשת החברתית X. "רעשים מפחידים של מתכת שנשרטת ואז פיצוצים חזקים. אנחנו בסדר. אין אש או עשן".

דלתא אמרה בהצהרה משלה כי "כנף של איירבוס A350 שהיה במסלול כ-DL295 מאטלנטה לטוקיו-הנדה פגעה בזנב של ג'ט אנדוור אייר CRJ-900, DL5526 ללפיאט, לואיזיאנה, על מסלול סמוך, וגרם לנזק לזנב הג'ט האזורי ולכנף של ה-A350".

"לא דווחו על פצועים בשלב זה", אמרה החברה. "היו 221 לקוחות ב-DL295 ו-56 לקוחות ב-DL5526. בשלב זה, לא צפויים התאמות פעולתיות נוספות".

מאוחר יותר, דלתא הוציאה הצהרה שנייה אומרת שהיא "עבדה עם כל לקוח... לספק לינה ומטוסים חלופיים שתוכננו לצאת בצהריים של יום שלישי. אנו מתנצלים ללקוחותינו על החוויה".

"בינתיים, דלתא משתפת פעולה עם ה-NTSB ורשויות נוספות בעוד צוותי דלתא טקאופס מתכוננים להעביר בבטחה את שני המטוסים לאנגרי התחזוקה", היא גם אמרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE