הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בשייט של 'רויאל קריביאן': ילד בן 12 נפל אל מותו
זה היה היום האחרון לשייט בספינת התענוגות שהתקרבה כבר ליעדה בטקסס, כאשר הילד הצעיר נפל מהמרפסת בקומה ה-13 אל הפארק הפנימי שבקומה השמינית

טרגדיה נוראית אירעה על סיפון ספינת רויאל קריביאן, כאשר ילד בן 12 נפל אל מותו ממרפסת בקומה ה-13 בלילה האחרון לשייט.

אלפים היו על ה-Harmony of the Seas בדרכם לגלווסטון, טקסס, בסוף שייט שבועי סביב הקריביים המערביים בשבת.

עדים אמרו שהילד, שלקח חלק במועדון הנוער של השייט, שיחק עם קבוצת חברים שהכיר על הספינה זמן קצר לפני שנפל מעבר למעקה לאזור הפארק המרכזי הפנימי של הספינה, כיכר מלאה בברים, פאבים ומסעדות.

צוות רויאל קריביאן ניסה להחיות את הילד הצעיר, אך הוא מת לפני שהספינה עגנה בטקסס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ספינת התענוגות הרמוני של רויאל קריביאן 

 

חברים אמרו שהילד היה על הספינה עם משפחתו, כולל שתי אחיות, לחגיגת יום הולדת.

נוסעים שעמדו בתור כדי לעלות על הספינה בגלווסטון עבור השייט הבא, נאמר להם שיצטרכו להמתין בזמן שהחקירה על הספינה נמשכת.

רויאל קריביאן אישרה בהצהרה שמוות אירע על הספינה ושהצוות בקשר עם המשפחה. החברה סירבה לשחרר מידע נוסף אך עדים מבוהלים אמרו שהילד נפל מתא המשפחה שלו בקומה 14 לפארק המרכזי בקומה השמינית, זאת בסביבות השעה 5:00 אחר הצהריים.

"היינו כמה חדרים למטה וראינו שוטרים חשאיים חוקרים את החדר הבוקר", כתבה מליסה אנדרסון. "קישוטי יום הולדת על הדלת ובתוך החדר, עם כיסא שהיה במרפסת". בקי פוטר הוסיפה: "היה גשום באותו הצהריים, והמרפסות היו רטובות. יהיה קשה ליפול אם אתה עומד על הרצפה, אבל אם על הכיסאות או השולחנות, היה רטוב והכל אפשרי".

 

 

הספינה שנבנתה בצרפת הייתה ספינת התענוגות הגדולה בעולם כשהושקה ב-2016, עם חדרים ליותר מ-7,000 נוסעים ב-18 קומות שלה. מיועדת להזמנות משפחתיות היא מציעה "הזדמנויות אינסופיות" לילדים "לכונן חברויות ולהשתתף בפעילויות מהנות, מחנכות ומופקדות עם נוסעים אחרים בקבוצת הגיל שלהם".

ב-2019, נוסע בן 16 נפל למותו מהספינה בעת שניסה לטפס למרפסת של חדרו בקומה השמינית לאחר שננעל מחוצה לה. לורן מרסר מוואליס ופוטונה הוכרז כמת לאחר שנפל על רציף בעת שהספינה עגנה בלבאדי, האיטי, במהלך שייט של שבעה ימים.

בנובמבר שנה שעברה, נער בן 16 נפל ממרפסת חדרו הרוויה בגשם אל תוך אזור סנטרל פארק של האחות הספינה של ההרמוני, אולור אוף דה סיז.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE