הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שני שליש מהאמריקאים המיליונרים – לא רואים את עצמם כעשירים: סקר
הם אמנם מחזיקים בנכס ומוכנים פיננסית לשנות הזהב שלהם, אבל רוב מאזרחי ארצות הברית המחזיקים בהון של מיליון דולר – כלל לא מחשיבים את עצמם כעשירים

מיליון דולרים זה לא מה שהיה פעם. פשוט תשאלו מיליונרים אמריקאים, שחלקם אומרים שהם אפילו לא מחשיבים את עצמם כעשירים.

רק שליש מהמיליונרים האמריקאים - או אלה עם לפחות מיליון דולר בנכסים הניתנים להשקעה - מחשיבים את עצמם כ"עשירים", לפי מחקר חדש מאת Northwestern Mutual, חברת שירותים פיננסיים.

בעוד ששני שלישים מהמיליונרים עשויים שלא להרגיש עשירים, הנכסים הפיננסיים המשמעותיים שלהם מעניקים להם תחושה גדולה יותר של בהירות פיננסית לגבי החלטות הוצאה, והכנה בהשוואה לאוכלוסייה הכללית, לפי הסקר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ובזמן שרבים מהאמריקאים אומרים שהם כלל לא מוכנים לפנסיה, 87% מהאנשים בעלי הנכסים היקרים אומרים שהם מצפים להיות מוכנים פיננסית לשנות הזהב שלהם. זה בהשוואה ל-54% מהציבור הכללי שאומרים כך, לפי סקר Northwestern Mutual.

בנוגע לאופן שבו הם צברו את הונם, כמעט שמונה מתוך עשרה מיליונרים מחשיבים את עצמם כ"עשו זאת בעצמם".

לעומת זאת, רק 11% אומרים שהם ירשו את הונם, ו-6% אומרים שהם קיבלו אותו דרך אירוע פתאומי, כמו זכייה בלוטו.

משמעת פיננסית ותכנון יכולים גם לשחק תפקיד חשוב בהשגת או חציית סף הנכסים הנקי של מיליון דולר. לפי הסקר, 78% מהמיליונרים מחשיבים את עצמם כ"מתכננים פיננסיים ממושמעים", בהשוואה ל-45% מהאוכלוסייה הכללית שמתארים את עצמם באופן זה.

כמובן, יכול להיות קשה לצבור הון אפילו כאשר מתקצבים ומתכננים באחריות, במיוחד כאשר מחירי המזון נשארים גבוהים באופן עקבי, וקשה להרשות לעצמך את המצרכים הבסיסיים.

ובערים הגדולות של ארה"ב, אפילו אמריקאים עם הכנסות גבוהות יותר מתקשים להרשות לעצמם בית. מרוויחים בעלי הכנסה גבוהה - המוגדרים כאלה ב-30% העליון - לא יכולים להרשות לעצמם לקנות בית בנוחות בכל גיל בבוסטון, דנוור, לוס אנג'לס, ניו יורק, סקרמנטו, סן דייגו וסיאטל, לפי נתונים מפלטפורמת ההשקעות בנדל"ן Arrived. לעומת זאת, בשנת 2001, 30% ממרוויחי ההכנסה הגבוהה יכלו להרשות לעצמם בתים בחלק מהערים הללו כבר בגיל 24.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE