הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הג'קפוט השביעי בגודלו בהיסטוריה: תושב טקסס זכה ב-800 מיליון דולר
סבב ה'מגה מיליונס' שהחל בחודש יוני הסתיים אתמול עם זוכה מאושר מאוד שרכש את הכרטיס בתחנת דלק וקלע לכל ששת המספרים שהוגרלו

תושב או תושבת טקסס ששיחק במשחק הלוטו מגה מיליונס, זכה בהגרלה שנערכה ביום שלישי בפרס משוער של 800 מיליון דולר – הפרס השביעי בגודלו בהיסטוריה של המשחק.

הזוכה המאושר, שזהותו טרם פורסמה לציבור, הוא האדם הראשון שהתאים את כל ששת המספרים שהוגרלו מאז חודש יוני.

הכרטיס הזוכה נמכר בחנות נוחות בתחנת דלק של Murphy USA בשוגר לנד, טקסס. היה מדובר בכרטיס Quick Pick שבו המחשב בוחר את המספרים.

וכך, המספרים הזוכים בהגרלה היו כדורים לבנים 1, 2, 16, 24 ו-66, והמגה בול - זהב 6.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

זוהי רק הזכייה השלישית בג'קפוט של מגה מיליונס בשנת 2024. שחקן מניו ג'רזי זכה ב-1.128 מיליארד דולר במרץ האחרון, ושחקן מאילינוי לקח הביתה 552 מיליון דולר ביוני.

הזוכה מטקסס יכול לקחת הביתה או סכום כספי חד פעמי של כ-404.2 מיליון דולר, או לאסוף סכום גדול יותר לאורך מספר שנים. פקידי המגה מיליונס לא הבהירו כמה ירוויח אם יחליט להמשיך עם האופציה השנייה.

זו הזכייה ה-15 בג'קפוט של מגה מיליונס בטקסס, לפי ההגרלה.

הפרס הגדול של 800 מיליון דולר אינו הסכום היחיד שהוענק. ארבעה כרטיסים התאימו את חמשת המספרים הלבנים שהוגרלו. כל אחד מהשחקנים האלה זכה בפרס השני של המשחק, מיליון דולר. כל זוכה בפרס השני רכש את הכרטיס שלו במדינה אחרת, עם כרטיסים זוכים שנמכרו בקליפורניה, פלורידה, ניו יורק ווושינגטון.

עוד 47 שחקנים לקחו הביתה את הפרס השלישי של המשחק עבור התאמת ארבעה כדורים לבנים והמגה בול. עשרה מהשחקנים האלה שילמו דולר נוסף כדי להוסיף Megaplier לכרטיס שלהם, ולכן הם זכו ב-40,000 דולר. השחקנים הנותרים, 37, ייקחו הביתה כל אחד 10,000 דולר.

ההגרלה הבאה של המגה מיליונס תתקיים ביום שישי, ה-13 בספטמבר. הפרס יחזור לערכו ההתחלתי הנוכחי של 20 מיליון דולר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE