הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמלה האריס ודונלד טראמפ שוב נפגשים, בטקס לזכר 11 בספטמבר
סגנית הנשיא קמלה האריס והנשיא לשעבר דונלד טראמפ נפגשו שוב הבוקר, שעות ספורות לאחר העימות, כשלחצו ידיים לפני טקסי הזיכרון ל-11 בספטמבר בגראונד זירו בניו יורק סיטי

סגנית הנשיא קמלה האריס והנשיא לשעבר דונלד טראמפ המשיכו לילה של ויכוח מתוח ביום של מחווה חגיגית ביום רביעי, כשלחצו ידיים בקצרה לפני טקסי הזיכרון ל-11 בספטמבר בגראונד זירו בניו יורק סיטי. 

האריס וטראמפ, שלחצו ידיים באופן מביך יותר ממש לפני הוויכוח הסוער ביום שלישי, תכננו להשתתף בטקסי זיכרון נוספים ל-11 בספטמבר במהלך היום. הם התחילו עם הטקס באתר מגדלי התאומים שהיו היעדים הראשונים של מתקפות הטרור ב-9 בספטמבר 2001.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעוד שהמועמדים לקחו הפסקה מהפוליטיקה לכבוד 11 בספטמבר, מסעות הבחירות שלהם המשיכו קדימה

 

בזמן שאהובים קראו את שמות הנופלים ב-11 בספטמבר, האריס והנשיא ג'ו ביידן עמדו בשורה הראשונה במרחק של כמה מטרים בלבד מטראמפ ושותפו למרוץ ג'יי די ואנס.

מאוחר יותר בבוקר, המועמדים אמורים להשתתף בטקס בשנקסוויל, פנסילבניה, השדה בו התרסק מטוס חטוף במהלך קרב בין נוסעים לחוטפי 11 בספטמבר. האריס וביידן מתכננים גם להשתתף בטקס זיכרון בפנטגון, יעד נוסף ב-11 בספטמבר.

"היום הוא יום של זיכרון חגיגי בו אנו מתאבלים על הנשמות שאיבדנו במתקפת טרור נתעבת ב-11 בספטמבר 2001," אמרה האריס בהצהרה לפני הטקסים. "אנו עומדים בסולידריות עם משפחותיהם ואהוביהם."

יום השנה ה-23 ל-11 בספטמבר הגיע בבוקר שלאחר ויכוח בו האריס תקפה את טראמפ על תנודתיות ותוכניותיו הכלכליות והצבאיות השמרניות בעוד טראמפ גינה בזעם את ממשל ביידן-האריס. התפרצויותיו של טראמפ הדגישו גם את הוויכוח, כולל תיאוריות קונספירציה שהופרכו לפיהן מהגרים בעיר באוהיו הורגים ואוכלים כלבים וחתולים. 

לפי סקר "בזק" של CNN, רוב הבוחרים הרשומים שצפו בוויכוח אמרו שהאריס עלתה על טראמפ בביצועיה; היחס היה 63%-37%.

בעוד שהמועמדים לקחו הפסקה מהפוליטיקה לכבוד 11 בספטמבר, מסעות הבחירות שלהם המשיכו קדימה. צוות האריס שלח בקשות לגיוס תרומות שחגגו את הופעתה אך הזכירו לתומכים ש"ויכוחים לא מנצחים בחירות." "המרוץ הזה יהיה צמוד מאוד," אמרה האריס בדוא"ל לגיוס תרומות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE