הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצצה ראשונה לתוך הרכבת המהירה שתחבר את לוס אנג'לס ללאס וגאס
כך תיראה חווית הנסיעה בין נבדה לקליפורניה, ברכבת שתגיע למהירות של עד 200 מייל לשעה – דומה לרכבת ה'קליע' ביפן. "כל אורח ירגיש כמו אישיות חשובה"

ארצות הברית מצפה להפעיל את קו הרכבת המהיר הראשון שלה במלואו בזמן לאולימפיאדת לוס אנג'לס ב-2028.

קו הרכבת בעלות של 12 מיליארד דולר, American Pioneer 220 (AP220), שנבנה על ידי Brightline West ו-Siemens Mobility, מבטיח להעביר נוסעים בין לאס וגאס לקליפורניה בזמן מוערך של שעתיים ו-10 דקות, חצי מהזמן שלוקח לנסוע ברכב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ה-AP220 יגיע למהירויות של עד 200 מייל לשעה, דומה ל-TGV בצרפת ולרכבת ה'קליע' ביפן. הרכבת המהירה ביותר בעולם היא ה-Maglev בשגנחאי, סין, שפועלת במהירות של 285 מייל לשעה.

Brightline West אמרה שהפרויקט צפוי ליצור 35,000 משרות בנייה, 1,000 משרות קבע והכנסות ממסים של מיליארד דולר.

הרכבות גם מותאמות לספק נוחות מפוארת לנוסעים.

 

 

"חווית אורח מובילה תגרום לנוסעים להרגיש כמו אישיות חשובה מרגע שהם נכנסים לתחנות שלנו", אמרה Brightline West. "לנוסעים תהיה גישה לשירותים מהמעלה הראשונה כדי להקל ככל האפשר על העלייה לרכבת, לדלג על התנועה ולהגיע ליעדם".

"הנוסעים יוכלו לעשות צ'ק-אין למלונות שלהם במהלך הנסיעה ולהעביר את המזוודות שלהם ישירות מהרכבת למלון. אפשרויות לדרכי קישור למרחק הראשון והאחרון יבטיחו חווית נסיעה חופשית מרכב, ללא דאגות, מההתחלה ועד הסוף".

השירותים הללו כוללים מושבים במחלקה רגילה ובמחלקה ראשונה עם אותו מרווח לרגליים כמו במושב מחלקה ראשונה במטוס, Wi-Fi מהיר חינם, שקעי חשמל ויציאות USB ליד המושבים.

 

 

הרכבות גם מבטיחות להיות נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות, עם רמפה לכיסאות גלגלים, עגלות ותיקים על גלגלים.

הרכבות אמורות להיבנות ב-Horseheads, ניו יורק, במתקן הייצור הראשון לרכבת מהירה בארצות הברית.

"צפון ניו יורק בלתי משווה ביכולות ייצור קרונות רכבת, עם היסטוריה עמוקה וגאה בחדשנות בתעשיית הרכבת וקהילה שנרגשת להתחיל לעבוד על בניית עתיד ארה"ב", אמר מנהיג הרוב בסנאט, צ'אק שומר, על מתקן הייצור.

"סימנס מוביליטי היא תוספת מעולה ליצרנים המצוינים שכבר נמצאים באזור זה, ואני מתרגש מאוד שהם הקשיבו לקריאה שלי לבוא לניו יורק ויצטרפו למערכת ייצור קרונות הרכבת כאן בדיוק".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE