הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן 17 מפלורידה דקר למוות את אמו בצווארה - שנה אחרי שהרג את אביו ביריות
האמא שילמה ערבות כדי לשחרר את בנה ממעצר אחרי שהרג את אביו באוקלהומה, ולקחה אותו לביתה בפלורידה. אלא שמיד הוא התחיל לאיים עליה שיהרוג אותה – וכך קרה

נער בן 17 דקר למוות את אמא שלו בפלורידה – רק שנה לאחר שירה למוות באביו באוקלהומה. כך לפי הודעת המשטרה.

קולין גריפית' התקשר למוקד 911 בליל שבת וטען שאמו, קתרין גריפית' בת ה-39, נדקרה בצוואר במהלך קטטה לאחר שהיא קפצה עליו עם סכין ונפלה עליה, לפי משרד השריף של מחוז פולק.

המשטרה מיהרה לבית, שם נקבע מותה של קתרין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קולין גריפית', רצח את אמו ואביו

 

השוטרים שאלו את קולין מה קרה, אך אז הוא החל "שלא לשתף פעולה" ודרש לדבר עם עורך דין. החוקרים גילו מהר שהראיות בזירה לא התאימו למצב שהנער תיאר למשטרה בטלפון.

עדים סיפרו לחוקרים שקולין ואמו צעקו זה על זו מחוץ לבית כשראו את הנער תופס את אמו בשיער ומושך אותה פנימה בזמן שהיא ביקשה שוב ושוב "תניח לי ללכת".

"הוא פתח את הדלת והיו כמה ויכוחים. לא יודע בדיוק מה היו המילים כי ישבתי על המרפסת שלי. הדבר הבא שאני יודע הוא תפס אותה ומשך אותה פנימה לבית", סיפרה ננסי קיי ג'ונס, שגרה מעבר לרחוב. "הוא פשוט לכד אותה - נראה כאילו לכד אותה בשיער".

סבתו של קולין - שלא הייתה נוכחת בזמן הדקירה אך בעלת הבית שבו התרחש האירוע הנורא - סיפרה למשטרה שהנער רב לא פעם עם אמו, פיזית או מילולית.

הסבתא סיפרה לג'ונס לפני כן שלקולין "היו בעיות".

הנתונים מהניתוח של משרד הרופא המשפטי חשפו שקתרין גריפית' מתה מפצע דקירה עמוק בצוואר. הפצע נחשב לבלתי תואם לפציעה בטעות.

 

הסכין איתה קולין דקר למוות את אמו

 

הנער כעת הוא יתום כשהוא כביכול הרג גם את אביו.

קולין ירה למוות באביו, צ'ארלס רוברט גריפית', ב-2023 במהלך עימות בביתם באוקלהומה ביום ולנטיין, תוך שהוא טוען להגנה עצמית, לפי כתב אישום. הוא היה בן 15 באותו הזמן.

הנער סיפר למשטרה שאביו הכניס אותו לפינה בחדר השינה של הבית ולכן הוא הרים אקדח וירה בו פעמיים - פעם בחזה ופעם בראש.

אם של קולין שילמה 50,000 דולר כדי לשחרר אותו מהכלא, כך עולה מהרישומים. האישומים נפלו מאוחר יותר, מכיוון שלא ניתן היה לשלול את האפשרות שמדובר בהגנה עצמית, לפי משרד התובע המחוזי של מחוז לינקולן, אוקלהומה.

הוא התאחד עם אמו בדיוק שנה לאחר שירה באביו, דרך מחלקת הילדים והמשפחות של פלורידה.

אלא שעוד אז הוא איים להרוג את קתרין, לפני שהוא הרג אותה לכאורה ביום ראשון.

"קולין גריפית' הוא טורף אלים - הוא כבר הרג גם את אביו וגם את אמו", אמר שריף מחוז פולק, גריידי ג'אד, בהצהרה. "אנו נעמוד לדין עם קולין במחוז פולק - נעשה הכל כדי לשמור עליו רחוק מהחברה האזרחית".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE